torsdag 15. desember 2011

Bygda mi på NRK1!

Har du sett serien "Folk" på NRK1?

I kveld benka me oss framfor skjermen, for no var det tid for ein halvtime med bilder frå den fine bygda mi, og den heilt eksepsjonelle Balkanfestivalen vår!
Fantastisk kjekt å sjå programmet, med ein av mine kjære brødre i "hovudrolla". Knallstolt, rett og slet!. Om du ikkje fekk sett programmet, eller vil sjå det ein gong til finn du det på NRK web-tv, her.


Når du har sett programmet finn du fram kalendaren, og merkar av 24. - 26. august 2012, for då brakar det laus igjen!

(jaudå, eg observerte meg sjølv òg, svingande til rytmane frå trubaci-orkesteret. Heldigvis med ryggen til! ;) )

5 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Jeg satt som klisteret foran skjermen. Moro å se noen kjente fjes innimellom alle folkene. Flink bror og flott program.

Mariann sa...

Fantastisk flott program OG arrangemang på Evanger!! Fortsatt god advent!

Nikoline sa...

Ynskjer deg og dine eit riktig godt nytt år!

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Alt bra med dere?! Nå var det så lenge siden forrige innlegg at jeg kjenner jeg lurer litt på akkurat det.

KLEM!

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Hallo?!?! ER det nokon der?

Related Posts with Thumbnails