søndag 16. oktober 2011

Vin, Voga, Voss, Vatn

I dag sendte eg min kjære på polet for å kjøpe noko godt til laurdagskvelden. Eg likar raudvin, anten det er i festleg lag eller eit glas for meg sjølv i godstolen. Sjølv kjøper eg nok det ekspertane ville kalle dårleg vin, men som eg likar likevel. Helst med skrukork, for då er oppbevaringa så mykje enklare ;)

Men Rosamannen visste ikkje heilt kva kona ville ha, så han gjekk for design! (Jaudå, eg har kjøpt vin både for flaska og/eller etiketten si skuld, eg òg). Og under er altså resultatet: Quattro VOGA, Italia. Syns du at du har sett flaska før?

Det kan stemme, for under ser du det ekskulsive Voss-vatnet. Flaska ser heilt lik ut - ja, til og med skrifttypen er slåande lik! Eg lurar veldig på kven som har kopiert kven?
Og sidan eg er i det undrande hjørnet: på VOSS si eiga heimeside står det faktisk noko som hentydar til at dette vatnet er tappa på sjølve Voss (Voss Artesian bottled water is taken from a virgin aquifer that, according to the company, has been shielded for centuries under ice and rock in the untouched wilderness of Central Norway.) . Eg tør påstå at fyrste gong dette vatnet har vore i nærleiken av bygda, er når det kom i ein lastebil full av flasker.....

Jaja, vinen er iallefall god, og når flaska er tom skal den IKKJE til attvinning, men brukast til "noko" her i huset.  Blomevase. kanskje?

God laurdagskveld!

6 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Flott vinflaske da. Bra at det inni også var godt. Det er jo ikke alltid at det er gull i alt som glitrer.
Det vannsalget er en genial kjeltring-strek. Tenk å tjene rått på mere eller mindre en markedsføringsbløff. Vi skulle vært så frekke og funnet på noe lurt for å fylle opp lommeboka vår vi også ;)

Jeg har ikke matet fugl før de senere åra og det er utrolig koselig. Nå begynner jeg, gamle dama, endelig å lære meg forskjellen på noen fugler også. Der har jeg vært dårlig der. Kan ikke huske at fugler ble nevnt engang da jeg hadde biologi på videregående.
Så hvis du har anledning til å henge opp noen meiseboller og litt annet ( ei kokosnøtt kanskje) et sted der småjentene kan se og lære, så er det gøy. Men pass på at ingen eter av snøen under. Bordskikk og do-vaner er ikke fuglenes sterkeste side:)

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Haha...ja, i ein lastebil!! Men det selger som bare det blant kjendisene "over there". har eg hørt!!! Så kanskje det setter Voss på kartet i Hollywood?!

Eg med min migrene kan ikkje drikke hverken kvitt eller raudt - så her vert det vatn!!! Eller brus: ) Litt kjipt, men migrene er 1000 ganger kjipere!

Flotte ahustbilder under!! Nr. 2 var virkelig flott, både teknisk sett og motiv: )

God søndag!! KLEM!

Orlaug sa...

Hm.....detta var slåande likt, ja........merkeleg.
"Nokon" har vore lure her.......
God sundag!

Anne sa...

hehe..
Ja, de ser jo helt like ut !
Ha en fin søndag !

Igi sa...

Jepp den vina er veldig god! en bonus at flaska er kul :-)
Klem

Heidi (Vidunderleg) sa...

Haha! Eg kunne også kjøpt vin fordi flaska var fin! Angåandes likheten skal eg innrømma at eg faktisk kjøpte Voss vatnet fordi flaska var fin, og den står no i kjøleskapet som vannkaraffel! (perfekt karaffel, si den går inn i kjøleskapsdøra!)

Related Posts with Thumbnails