måndag 3. oktober 2011

Er det Soria Moria?

Noko av det som facinerer meg aller mest, og gjer at eg må springe og hente kamera i ein fart, er lys og stemning. Og vakkert lys manglar det ikkje på når sola går ned bak fjella, og sender lange raude strålar opp mot den lettskya himmelen i vest. Akurat den har eg utsikt til frå huset mitt!

I kveld såg det ut som sjølvaste Soria Moria slott låg der bak fjella, og eg måtte prøve å fange det med kameraet mitt.



På fotokurset har me snakka mykje om bruk av histogram, og at det helst aldri skal "stange i veggen", verken på den lyse eller mørke sida, fordi ein då mistar informasjon i bildet. (Forklaring: histogrammet viser mengda av mørke og ljose punkt i bildet, og dersom kurvane går utanfor verdiane, betyr det at eit eller fleire felt består av berre heilt svarte punkt, eller berre heilt kvite punkt - altså ingen informasjon/detalj) For å illustrere dette; sjå på dei to bileta under. Det første i original, det neste er behandla i photoshop, slik at all billedinformasjonen i dei tilsynelatande svarte punkta trer fram. Litt stilig, syns eg, sjølv om det øverste av dei to er det finaste.



Denne veka var oppgåva å leike med dybdeskarphet, men der har eg visst komme til kort. Spørs om ikkje eg må ta ein stopp på veg til jobb i morgon, og finne eit motiv eg kan øve meg på...


Ha ei fin oktober-veke!

3 kommentarer:

Orlaug sa...

Oioi, so fantastisk flotte bilde!
Ein ting er å sjå den fine himmelen, ein heilt anna ting er å få teke bilde av den.
Greier det, du!

Nikoline sa...

Det var nok heilt sikkert ein slik kveldshimmel som ga Th.Kittelsen inspirasjonen til Soria Moria...
Utruleg flott!

Anita sa...

Fantastiske bilder! Er litt fan av den mørke typen av slike bilder - fargene på himmelen er så mykje sterkere då synes eg! Dybdeskarphet er artige greier, eg er hekta. Elsker å få hovedmotivet klart mens bakgrunn er dus. Sett blenderen på minste tallet, ta bilde, set blenderen på det største tallet, ta bilde og sammenlikn!Utrulig artig! :-) Lykke til. trur nok du mestrer det glimrende !

Related Posts with Thumbnails