tysdag 2. august 2011

8 år - bronse

Det har gått 8 år sidan eg og min kjære svara vårt aller viktigaste "ja". 8 år som mann og kone, i opp- og nedturar, gjennom tjukt og tynt. Det er faktisk bronse-bryllup! Eg syns bronse høyrest veldig fint ut for "berre" 8 år, når ein tenkjer på dei andre metall-dagane som kjem på høgare tal, men slik er det altså. Og berre så det er sagt: Rosamannen er vel verd si vekt i bronse ;)
Dagen har vorte feira i godt vèr, med deilig middag på plattingen vår, og ein aldri så liten dråpe musserande no i kveldinga. Måtte det verte 8 gode år til, og mange etter det!
Denne fine hjarteforma steinen fann eg i ein kulp på fjellturen eg og Storesyster var på ilag med bror min og alle dei fine gutane hans. Perfekt til føremålet!!

4 kommentarer:

Annika sa...

Gratulerer så mykje med bronsedagen! Åtte er eit flott tal det, og vi får tru det blir ca 80 år til :) Eller deromkring!

Igi sa...

Gratulerer med dagen!!
Klem

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Gratulerer till bronse!
Tänk vad tiden går fort när man har det bra. :-)

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Gratulerer så masse!
Moro å lese om deko no etter eg har møtt deko - og sett plattingen!!

Ha ein flott dag! KLEM!

Related Posts with Thumbnails