tysdag 14. juni 2011

Prosjekt hage: mur

I sommar er det hagen som står øverst på "to do"-lista. Sidan me bygde platningen i 2007 har det igrunn skjedd fint lite her. Tanken er at me skal få murt eit par stader, planta blomar og busker, og på eit tidspunkt: bygge tak over platningen. DET gler eg meg til!

I vinter har me hatt oppussingspause i rosaheimen. Faktisk heilt frå me flytta heimatt i august ifjor og til no for eit par veker sidan. Tida, kreftene og inspirasjonen har ikkje vore der samtidig, og då vert det slik. Men NO er me igang. JIPPIII!

Fyrst må eg berre vise kor fint det vart då eg planta spanske margerittar i den gamle tre-krukka (kjem ikkje på kva det heiter, sånn i farta). Likte veldig godt den knall rosa fargen mot det slitne og rustfarga treet.

Men altså: prosjekt mur!
Denne litt triste skråninga, som ligg mellom "gangvegen" og sjølve platningen har fått seg ei ansiktslyftning.


Den flinke rosamannen har bore på forskalingsblokker og mørtel, stein og jord, og vips (kan eg sei, som ikkje har lyfta ein finger, anna enn for å fordele jorda litt utover), så har me både mur og blomsterbed! Jippi ein gong til!

No gjenstår det berre litt småputl på denne delen; finne blomar som vil trivast her, og sette opp noko stengsle mot resten av skråninga, slik at ikkje noko av den leirhaldige jorda rasar ut i bedet. Og så er eg litt usikker på kva me skal gjere med muren... "male" den kvit eller vere som den er ser ut ti lå vere dei to sterkaste alternativa.


Innspel om blomar og mur tek eg gjerne imot, eller berre ei lita helsing på vegen gjennom bloggeverda.

tudelu! :-)

6 kommentarer:

bestemor sa...

Muren må vere som den er. Om du maler den hvit vil stenen gi fra seg et stoff og da blir det brune renninger på. Bare se på terassen vår. Fint ble det :)

Orlaug sa...

Kjempefint!
Einig med at muren er fin som den er,og med fine blomar oppå vert det supert.
Det betyr vel at me må på Plantasjen med det fyrste???
Ha ein fin onsdag og god tur heimatt!!

Annika sa...

Heilt enig i at muren må vere som den er. Kjempefint blei det! Håper vi også snart får ordna uteområdet vårt...

God onsdag!

Home in the Country Side sa...

Så fint det ble :-)
Muren burde være som den er, selvom den sikkert hadde vært rå-lekker hvit :-)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Prøver igjen å kommentere her. Blogger er lei med meg nå.

Muren er fin som den er. Med blomster blir dette flott. Klematis kan være flott bunndekker i sånn bed forresten.

Lene K. P. W. P. sa...

Muren er fiiiin, og dere er så flinke, det blir kjempe fint hos dere! Og så fin ny headbanner du har fått deg nå - love it!!! <3

Related Posts with Thumbnails