tysdag 24. mai 2011

Vår beste dag

Iløpet av vinteren som gjekk var det ein song som fanga meg. Fyrst høyrde eg originalen med Erik Bye, og kort tid seinare kom Marit Larsen sin fantastiske versjon av same song. Eg har nynna på den uendeleg mange gonger, og syns teksten på ein nydeleg måte oppmodar om å gripe dagen idag, samtidig som det alltid er eit håp for imorgon. 

Då eg var på den siste leiarutviklingssamlinga på Tjøme i april var det denne som vart mitt (og gruppa mi) sitt bidrag til "underhaldning" den siste kvelden. Sjølv om Marit Larsen har med seg Morten Qvenild på tangentar måtte eg klare meg med "luftorkester" - og det fungerte overraskande bra!
Idag har me hatt avslutningsmiddag for to gode kollegaer på jobb. Den eine går av med pensjon, den andre skal flytte til utlandet for eit år. Begge kjem til å verte sakna! I dette høvet gjentok eg "stuntet" med å framføre denne songen a capella. Smånervøs og med tekst-jukselapp i handa vart det visst skarre-R istadenfor den som rullar, og jammen starta eg litt lysare enn eg hadde tenkt, men det gjekk fint likevel :)

No syns eg du skal lese teksten under, og aller helst høyre youtube-klippet med Marit Larsen heilt nederst. Det er så vakkert at det stikk litt i hjarta!




3 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Det er ikke bare du som har nynnet på denne her. Den er bare så nydelig.

Orlaug sa...

Åja, den er fin...skulle gjerne høyrt deg i går.

Rønnaug S. sa...

Vakkert var det!! Den må du bare fortesette ånynne på. FOr ikke å si: SYnge høyt i gangene!! Du synger nydelig :)

Related Posts with Thumbnails