torsdag 21. april 2011

God påske!

Sist veke kjøpte eg fleire potter med små påskeliljer. Eit pilefat frå ein blomsteroppsats me fekk eingong, litt mose eg tok inn før jol, og eit gult pynteband eg kjøpte på Nille, og vips - ein påskedekorasjon. prikken over i'en er det oransje egget på pinne som storesyster laga for nokre år sidan. 


Det kjem nok fleire innlegg herfrå iløpet av påska, men uansett ynskjer eg alle deko der ute fine, gode, rolige påskedagar saman med dei de har kjær! Me skal kose oss med god mat, godt selskap og ikkje minst: fint og varmt vèr!


God påske!

(PS: har du tips til meg på blomsterbed-innlegget under, så vert eg superglad!)

1 kommentar:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fin blomsterdekoration. Blomster och hjemmelaget pynt är aldrig fel. :-)

God Påske!

Related Posts with Thumbnails