fredag 8. april 2011

Bok-kort og små popstjerner

eit bittelite og veldig kjapt innlegg ikveld, etter å ha laga og levert frå meg mitt fyrste bok-kort. Det var litt putlete å laga "trekkspela" som utgjer boksidene, men elles eit kjempekjekt prosjekt!

Høvet var at barnehagen til Vetlesyster har flytta inn i "nye" lokaler i vinter, og dette vart feira som seg hør og bør. Fyrst kulturelt innslag, deretter herleg festmat - pizzabollar og brownies. mmm!







Mi vesle popstjerne var frontfigur på "We will rock you" (sjølvsagt), og har snakka om dette i vekesvis! Både ho og dei andre var superflinke og -søte. Heilt objektivt sett, sjølvagt ;)

Imorgon skal eg på konsert i Bergen, men kanskje laurdag vert ein fin dag for den bloggrunden eg har lova meg sjølv siste veka? Enten det vert eller ikkje håpar eg du får ei strålande helg! her er det meldt SOOOOOOOL! :D

5 kommentarer:

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Flott bok-kort med delikate farger!
Superstjerna di var råtøff!! Moro!

Ha ein tur til Bergen på konsert! KLEM!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Det spirer og gror i familien skjønner jeg. Den popstjerna var bare skjønn!!

Bokkortet var nydelig :)

God helg.

Rønnaug S. sa...

Kjempefint bok-kort. Det papiret var jo bare helt storveis!!!!

Og popstjerner i fri utfoldelse er stor stas. Ho var kjempefin!!!

Kos deg med konserten, det skal jeg også :)

igi sa...

Så flott kort du har laget!
Nydelig popstjerne.
Klem

Lene K. P. W. P. sa...

Kjempe fint bok-kort! Du er så kreativ og flink :D *henter inspirasjon*
Og så utrolig fin Hedvigen var da, hadde vært morro å høre, siden jeg frem til nå bare har hørt "wok you" utgaven ;) Men nå er det SOL så nå må jeg forte meg å finne frem sykkelen :D

Related Posts with Thumbnails