måndag 21. mars 2011

plutseleg tilbake!

Hei på deg - her er eg!

Etter fleire veker med nesten total bloggstillheit er det på tide å gje lyd frå seg igjen. Her hjå meg har det vore full fart, og ein liten kalkyle gjorde det klart at bloggen måtte vike plass for eindel andre ting. Ikkje får eg den heilt store inspirasjonen av hektiske periodar, heller. Ikkje overskot til å ta bilder (Bileta i innlegget tok eg laurdag, då sola skein heile dagen og kasta herlegt, herlegt ljos inn i kjøkkenet mitt!), ikkje overskot til å tenkje ut nye innlegg.


Men NO - no er alt så mykje betre - trur eg! Iallefall vart den tidlegare omtala semesteroppgåva mi levert igår kveld. Ikkje akurat publikasjonsmateriale, men det lyt vere godt nok for denne gong. No står det berre att å lage ein presentasjon, som skal "framførast" for mine ca 25 medstudentar og våre førelesarar i neste veke. Då er det nemleg tid for den siste av 3 studieveker, og denne gongen skal me til Tjøme. Eg gler meg MASSE!

Ellers er det ikkje mykje nytt her i Rosaheimen, trur eg. Mor har fått seg ny laptop, og omsider har eg vel fått det meste av programvara på plass. Ikveld har eg for fyrste gong redigert bilder, og det er herlegt å ha Photoshop å leike med igjen! Eg har dessutan gjort ferdigt eit strikkeprosjekt ikveld, men det kan foreløpig ikkje visast fram, sidan det skal vere ei gåve ;)

No gler eg meg til å ta runden i alle dei bloggane eg ikkje har sett innom på vekesvis - håpar de alle har det bra!

3 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så koselig å se deg her igjen :)

Lene sa...

Godt du er tilbake i bloggemodus, håper det går bra borte hos dere nå! Og jentene deres er kjempe skjønne som alltid :D

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Gratulerer med levert oppgave OG ny laptop!

Gler meg til å fylgje Rosaheimen utover våren!
KLEM!

Related Posts with Thumbnails