tysdag 1. februar 2011

Fotoglede!

Når Rosamannen er på tur, ventar alltid jentene på ei gåve når han kjem heimatt. (Det same gjeld sjølvsagt når eg er på tur ;) ) Hovudregelen er at dei to små får noko, men nokre gongar har mor òg vore heldig, slik som denne gongen.
 Med seg frå Kongsberg hadde han boka "Fotoglede". Ei nydeleg bok, som eg foreløpig berre har bladd såvidt igjennom, men som ifylgje Libris-dama skulle vere den "hottaste" innanfor foto for tida, særleg rundt joletider.
 Eg gler meg til å ta fatt på den, og få nye idèar og kunnskap som eg kan bruke i leiken med kamera og linser. Og når eg føler for å ta ein pause - ikkje sånn midt på dagen, men litt utpå kvelden, då kan eg jo berre prøve denne drink-oppskrifta, som òg står i boka...


Tusen takk, kjære, for at du alltid har trua på meg!!

2 kommentarer:

Annika sa...

Kjekt med slike kjekke overraskingar :) Boka såg kjekk ut!

Lene Mari sa...

Gleder meg til å se flere flotte bilder, vennen!

Gleder meg masse til å treffe dere på NM! :)

Related Posts with Thumbnails