torsdag 27. januar 2011

Peace and Joy

Møt Peace og Joy - det nyaste tilskotet til det eg etterkvart vil kalle englesamlinga mi. Dei fann meg på piren i Brighton, og då var det ikkje mykje anna å gjere enn å dra fram lommeboka. Med desse englane fylgde det vakre ord om kva dei står for:



Whenever you have worries
that weight heavy in your heart,
stand these Angels by your bedside
and love and hope will start.
for they'll care for you each night.
Bringing peace and joy each morning
delivering contentment with the light.
Denne veka er Rosamannen på si siste studieveke ifbm masterstudiet, og veka har gått i ein fart. Allereie imorgon er det fredag, og litt utpå kvelden kjem han heim. Småjentene har venta og sakna heilt frå han sette foten på stigtrinnet inn i toget, og gler seg voldsomt til å få pappen heimatt!

Eg har sjølvsagt òg sakna han, samtidig som veka har gått greit. Einaste problemet i skrivande stund er at augene sig igjen, og hovudet dett ned på brystet. Imorgon må me vere litt flinkare å lytte til vekkjarklokka, for mor sjølv skal reise med tog til Bergen på eit møte, og dermed kjem det ekstrakrefter frå snille Besta, som leverer jentene hit og dit.

Ergo: eg får skunde meg opp i loppekassa, der to fine små dynevarmarar allereie er på plass ;)

God natt, og god helg!

1 kommentar:

Rønnaug S. sa...

FOr noen nydelige engler. Du har nå en egen evne til å få dem med deg heim også :)

God helg og nyt dagene :)

Related Posts with Thumbnails