laurdag 29. januar 2011

Jolekortbok

Jaudå, jola er for lengst over - sjølv her i Rosaheimen! Men sidan Trollkåno viste fram jolekortboka ho og Bonden fekk hjå meg (oss) til jol, tenkte eg at eg kunne vise fram den andre boka eg laga òg - den som svigerforeldra mine fekk.

Bøkene er gamle, kjøpt på Brukt'n på Voss, og idèen fekk eg av min kjære kollega Rønnaug, som i sin tur hadde fått idèen frå 3ndy papir og Wenche.

 Desse damene er råskinn når det kjem til papir og dekorasjon, så det er med ein lett skjelv eg lenkar deg vidare til dei, for i samanlikning av "produkta" ... ja, då kjem eg til kort. Men likevel, her er altså min versjon av jolekortboka.
 Stempelmaling har eg ikkje veldig stor erfaring med, og eg syns det er vanskeleg å male stempel med trykksverte. Difor har eg ikveld bestillt Promarkers, tusjar til å gjere akurat denne jobben! Eg gler meg som ein unge til dei kjem i posten! (eg sat og surfa lenge etter desse tusjane igår, og tru det eller ei, men i natt DRØYMDE eg til og med om dei!)

 Neste år kan det jo hende eg lagar ei slik bok til eige bruk òg. Rart med det - eg har scrappa ulike gåver som faktisk har ein funksjon, det vere seg tønner til oppfyringsbrikettar, eller desse bøkene, men her i huset finn ein svært få spor av slikt.
Håpar du har ei god helg!

3 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Kjempefin! Og helt typisk at alt forsvinner ut av heimen :)

igi sa...

Veldig fin! Så flink du er.
Klem fra Igi

Rønnaug S. sa...

Heisann. Så kjekt å se!!! Kjempefin!!! Trur nok det fint kan lages noen flere av dette slaget, ja.

Related Posts with Thumbnails