laurdag 18. desember 2010

Fest-veka

Jammen er det fredag igjen, etter ei festleg veke her hjå oss. Kvar einaste dag har vore fyllt av foreldrekaffiar, jolemiddagar i jobbsamanheng og jolatrefest på skulen. Dei fine jentene mine har hatt opptredenar, og ein kan jo ikkje unngå å verte sjarmert av små rotter som dansar rundt nissen når han sit med grautskåla si, eller av ho med dei fine lokkane som fekk vere Lucia i opptoget på skulen.

No er me inne i ei ny helg, og denne er i tillegg til joleførebuingane i heimen, via til øving og jolekonsert i kyrkja på sundag. Den brukar å vere eit høgdepunkt, og eg håpar og trur det vert slik også dette året. Før det må me berre verte kvitt litt gruff i hals, nase og kropp hjå oss alle fire. Å verte sjuk høver seg særs dårleg no, så det gidd me ikkje!

Eg prøver å verte vener med det nye kameraet, men endå trengs det nok både tid og tålmod, før me har vorte heilt gode vener...



Ha ei god adventshelg, du som er innom hjå meg. Den siste for denne gong....

2 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Herlig og hektisk førjulstid:) Nydelige jenter.

God helg og lykke til med konserten

Rønnaug S. sa...

Så fine bilder av de fine jentene deres.
Håper dere blir kvitt gruffet. Vi vil også ha det ut av huset fortest råd. Her er flere såre halser...
Lykke til med konserten. Kanskje jeg dukker opp. Det står ikke på viljen, men kroppen bør helst henge med...

Related Posts with Thumbnails