onsdag 8. desember 2010

Ein by av pepperkaker!

I år hadde eg tenkt at jentene skulle få ferdigproduserte adventskalendarar, kjøpt på ein leikebutikk. Lego eller PetShop eller noko. Men, då Storesyster med bedande blikk lurte på om ikkje eg kunne laga pakkekalendar slik eg hadde gjort før, var eg ikkje så tung å be.

Nokon dagar får begge pakkar, andre dagar berre ei av dei. Og nokon dagar ligg det berre ein liten lapp inni pakkane. Sundag var ein slik dag, og på lappen stod det at me skulle reise til Bergen og sjå på pepperkakebyen. Som sagt, så gjort (bileta blir større om du trykker på dei):


 Eg har aldri vore i denne byen før, men syns det høyrdest kjekt ut, og gleda meg nok like mykje som jentene. Og eg må sei eg er djupt imponert over alle dei fantastiske kreasjonane frå skular, barnehagar og privatpersonar. Tilogmed ein god del bedrifter har laga sine eigne bygg i den brune kakedeigen, og pynta dei etter alle kunstens reglar - og nokon til!

Byen var populær, for me stod ganske lenge i kø for å komme inn, og gjekk meir eller mindre i kø under heile besøket, men det vart likevel mogeleg å knipse litt i det blå ljoset inne i plasthallen som byen no er plassert i, midt på Torgalmenningen i Bergen. Om du bur i byen har du sikkert vore innom, men om du skal på besøk, så kan eg absolutt anbefale ein tur til Bergen i pepperkakeformat!

1 kommentar:

Mariann sa...

Fantastisk by den der!! :D (flott kalendartil jentene å )

Related Posts with Thumbnails