torsdag 9. desember 2010

Canon EOS 7D

God jol, alle bloggvener!

Eller,... nei.... det var visst berre eg som hadde tjuvstarta. Då eg henta posten idag låg det ein cd der, i ein konvolutt utan verken mitt eller avsendaren sitt navn på. Det må nok ha vore nissefar som har hatt eit lite
 pre-season-oppdrag ;) Inni låg Dizzie Tunes si fantastiske joleplate frå 70/80-talet, med musene Trill og Trall. Nokon andre som hugsar den? Me hadde den på kassett i barndomsheimen, og når eg høyrer dei fornøyelege musestemmene kjem jolestemninga som kasta på meg!

Men ikkje nok med det! Då mannen min kom heim, gjekk han med noko bak ryggen. Posen var frå Japan Photo, og innhaldet....var eit nytt kamera: Canon EOS 7D!!
Kort fortalt; tårene spruta og Rosa var målbunden ei heil stund!

Eg har fått testa litt ikveld, og det er verkeleg ein forskjell frå mitt EOS 350D, som har gjort nytten i 4 år no. No gler eg meg enormt til å forske vidare på dette nye vidunderet. Korleis eg har gjort meg fortent til ei slik fantastisk gåve veit eg ikkje, men at eg har den beste mannen er eg ikkje i tvil om! Tysdag denne veka feira me faktisk at det var 14 år sidan me vart kjærastar <3

bilete teke inn i "veggen" på flygelet, som står rett attmed godstolen min. Litt kul effekt i den slitne lakken.

Min kjære har òg testa det nye vidunderet, og resultatet vart jo ikkje så hakkande gale ;)
Canon EOS 7D (bilde frå nett)
Imorgon skal eg ha fri-fredag, og den skal nyttast til ein bytur, med jolehandel på tapeten. Eg trur nok ikkje D7'en kan bli med på eit slikt eventyr, men imorgon kveld, DÅ skal me leike igjen :)

God fredag i vente!

4 kommentarer:

Rønnaug S. sa...

Skal si du har fått deg leiketøy, ja. Kjempefint!!! Gleder meg til å se resultatet. Og den flygel-effekten var jo bare så kul :)

Kos deg i byen og med kameraet:)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Å så kjekt. Vilken underbar gave. Och så moro att få testa ut en ny kamera. :-)

Önskar dig en riktigt fin helg!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Julekvelden alt nå???? Ja, det må jeg si var en flott overraskelse :) Gleder meg til å følge med utforskinga av nytt kamera. Du glemmer kanskje julebaksten nå.... hehe.
God helg

igi sa...

Grattis! En drømme gave!
Klem Igi

Related Posts with Thumbnails