torsdag 4. november 2010

Prosjekt tennbrikke-tønne

I fleire år (faktisk!) har eg gått og tenkt på tønnene me kjøper med tennbrikettar til vedomnane våre. Dei er så stygge, men er jo mest praktisk å ha ståande framme. Eg har tenkt at dette må det gå an å gjere noko med, men i eit forsøk på å male dei vanvittig stygge, raude plastlóka kvite gav eg opp - dei berre krølla seg når maling og plast smelta saman. Etter dette har eg vore innom tanken å sy lokk slik ein har på syltetøyglas når ein gjer seg litt flid. Men nei, det har berre blitt med tanken.

No har eg endeleg sett eit forsøk ut i livet, det første prosjektet på det gjen-innvia arbeidsrommet mitt. Tønna vart ei bursdagsgåve, og om eg ikkje var superduperfornøyd, så vart det heilt greit. Plastlóket er dekka med papir og papp, og for å halde det stabilt på boksen har eg laga ein kant på undersida som er litt mindre enn omkrinsen på sjølve tønna innvendig. Eg fyllte tønna med stearinljos og kledde ei fyrstikkøskje med samme type papir, og voilá, så var gåva ferdig.

Heldigvis, får eg vel sei, hadde mottakaren kun kort tid før lurt på kva ho skulle gjere med den stygge tennbrikett-tønna ho hadde i stova, og vart fornøyd med gåva






Eg veit ikkje om det er vintertid, hektisk kvardag eller generell bloggtørke som er problemet for tida, men det er ikkje umogleg at det vert ei lita pause her framover. Eg set stor pris på å høyre frå deg som er innom, for det hjelper ikkje om teljaren går aldri så mange steg, om eg ikkje ser at nokon finn innhaldet verd å kommentere ;)

Håpar de der ute går ei fin helg i møte! Her vert helga fyllt med likt og ulikt, før eg sundag føremiddag set meg på toget austover. Og lesinga eg planla for veka - gjett korleis DET har gått?

Tudelu!

6 kommentarer:

Trollkåno sa...

Å, den vart kjempefin!
Veit du har hatt ein slik plan lenge, kjekt du fekk gjort det no, då.......
Tru kven som skal få slik fin gåve?

Emmeline sa...

Hei Rosa:)

Jeg er innom og leser alle innleggene dine. Jeg er helt håpløs på å kommentere, og tror ikke jeg skal love og lyge på meg at jeg skal bli flinkere;)

Jeg har også mange besøkende ( rundt 5000 hver dag) og noen ganger er det kanksje 15-20 kommentarer. Da vet man at mange setter pris på bloggen, og kommer for å lese å kose seg...

MEn du ; Den tennbrikketboksen Ble virkelig fin. Jeg husker jeg hadde en sånn i sekken i alle år da jeg var lærer. Bar den med rundt i tilefelle vi skulle lage bål på uteskole, og uteskolekollegaen min var HELT HYSTERISK fordi han mente man IKKE skulle fuske når man laget bål.... Vi skulle få det til å brenne lystig i vått lauv osv... Dermed pleide jeg å kaste noen sånne tennbrikketter på bålet når han snudde ryggen til, og ungene så med STORE ØYNE siden det var forbudt, og jeg laget tegn til at de skulle "klappe nebbet igjen" og ikke sladre, ellers måtte de spise kalde pølser...
Herlighet. Det er jo helt absurd når jeg tenker på det. Men de lyet alltid... og foreldrene fikk tydeligvis gjenfortalt historien hjemme for det var alltid noen som spurte hvordan det gikk med tennbrikettene på foreldremøtet;) ho ho ho! Ta en pause hvis du vil, men husk nå på at vi setter stor pris på deg:) Klem

Annika sa...

Så flott den blei!

Blogginga går litt i rykk og napp hos meg også, og kommentarane like så...

Håper ikkje pausa blir for lang. God helg, og god tur sørover!

Rønnaug S. sa...

Du store. Det røde lokket er jo helt borte, jo :) Fantastisk. Men jeg må nok få en skikkkelig teskjeforklaring når du kommer heim att. Skjønner ikke hvodan du får åpna den uten å røske av pynten.... Her har det nemlig stoppa helt opp med det lokket. Kanskje det blir litt mer tid til å studere på den denne uka... Men egentlig tviler jeg på det.

Kos deg på østlandet!! Klem

igi sa...

Den ble kjempe fin! Virkelig kreativt pyntet.
Av og til er det godt med en pause fra bloggingen. Hvis du tar deg en pause håper jeg at den ikke blir lang. jeg koser meg her inne!
Klem Igi

Anne sa...

Helt enig, de er lite fine å ha stående med peisen, men helt nødvendig ! Så dette var kjempe lurt og kreativt ! Veldig fin ble den :)

Related Posts with Thumbnails