måndag 1. november 2010

November

November...... navnet ber med seg kalde gys, syns eg. Rimfrost og skodde, forsmak på vinter....
Bileta i kalendarbladet tok eg på Gran ifjor haust, i månadsskiftet oktober/november. Om nøyaktig ei veke er eg på Gran igjen, for ei ny studieveke. Bøkene som står i hylla mi er framleis nesten like ubrukte, og eg har tenkt at denne veka her må eg nytte til fulle... ikveld var ikkje nokon veldig god start i så måte, men vart istaden brukt til å gjere ei god gjerning. Viktigare det!

Helga med fest og feiring er over, og eg må sei det vart ein suksess, med 33 personar innom husets fire veggar. Eg, som alltid har kamera i handa og knipsar villt, rakk ta heile 8 - åtte - bilder, iløpet av kvelden. Av dei var det INGEN bilder av maten, eit ganske rikhaldigt tapas-bord. Eg er litt irritert, men håpar nokon av gjestene har bilder å dele med meg sånn litt etterkvart. Flotte gåver fekk me, og stemninga var fantastisk! Flygelet vart verkeleg innvia, både av Rosamannen og ein kamerat, og allsongen gjekk så høgt at eg trur taket bula til tider!
Då får det heller våga seg at me var litt trøytte idag, og at det kvite kjøkkengolvet måtte vaskast 4 gongar før me kunne hente jentene igår. Det vart ei super feiring, og like kjekt var det å avrunde med frukost for 10, før dei overnattande gjestene fann vegen heimatt.
Denne veka håpar eg det vert meir tid til blogging (ja, i lese-pausane, sjølvsagt!), så eg får teke att alle innlegga frå dei fine bloggarane på lista mi.

God veke!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails