måndag 22. november 2010

Hjarteleg helsing

 Då eg og Rosamannen feira 30-årsdagane våre for nokre veker sidan fekk me mykje fint. Eg har tenkt å vise fram eit par av gåvene, og startar med denne fine "ramma" som no heng på kjøkkenveggen min.

Eg veit ikkje om det er akurat der den skal henge, men eg fann ein ledig spikar, og sånn vart det. Ramma er visst kjøpt på butikken "Den franske landstil" utanfor Stavanger, og den passa igrunn veldig fint inn i Rosaheimen, sjølv om her ikkje er så mykje fransk landstil å spore sånn ellers.



Dei fine nostalgiske korta som fylgde med lyt få henge der, og eg tenkjer at litt etter litt kjem det nok eigne bilder og fyller dei fine klemmene av ståltråd.



Då er det jammen leggetid igjen, og me er igang med den siste veka i november. Me er lova tosifra kuldegrader utover veka, så me får berre håpe at me klarar å halde varmen innomhus, iallefall!

3 kommentarer:

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Den der var fin! Flott å ha julekortene i, og bilder seinere!!

Takk for koselige hilsener inne hos meg.
Leste reportasjen om huset deres - moro! Netse gang jeg er i Vossatraktene, så skal jeg svinge innom Evanger - om ikke annet for å titte på bygda og den der fine butikken jeg har lest om diverse steder. Men det blir nok ikke før til sommeren.

Klem!

igi sa...

Så koselig ramme! Ble veldig fin kontrast mot den grove veggen.

Tusen takk for "reklamen" i innlegget under!

Klem Igi

Trollkåno sa...

Kjempefin, den "ramma".....passa so fint hjå deko.

Related Posts with Thumbnails