søndag 28. november 2010

Heilnorsk advents"stake"

Så er me komne dit igjen. Fyrste sundag i advent. Starten på den fine ventetida!

Her i rosaheimen har me fått opp både stjerne og eit par lenkjer med ljos, og konstatert at det må litt innkjøp til, sidan den tradisjonelle pyramidaforma ljosestaken med 7 ljos lyste som sjølvaste sola då me plugga den i. Ein tanke bekymra for overspenning og branntilløp plugga me den fort utatt, og lempa den ut or huset.


Meir suksess var det å ta i bruk norgesglasa i 4 ulike størrelsar som eg kjøpte på Brukt'n på Voss på fredag. Etter ein god vask hadde eg litt kvit sand i botnen, danderte med lilla hjarter og brun hyssing, og til slutt eit telys i kvar. Syns det vart ganske så fint der i kjøkkenvindauga!


Og når eg fyrst skriv om norgesglas og Brukt'n........

 Dette stilige stativet i smijern fann eg òg der. Opprinneleg hadde det vore ei skål på kvar av dei 6 ringane, men skålene var det nokon andre som hadde kjøpt. Eg syns stativet var så kult, og sidan eg allereie hadde vore innom avdelinga for norgesglas tenkte eg at det gjekk an å putte slike oppi ringane. Einliters-glasa vart for små, og toliters-glasa gjekk ikkje an å tre igjennom. Men når den lure rosamannen fekk sett litt på saka, så lurte med det til likevel! Dei fylgde same oppskrift: ein god vask, kvit sand, og oppi med ljos. Stativet står mellom dørene på kjøkkenet, der det passa heilt glimrande som stemningsskapar!

Jolehandelen er me overraskande godt igang med, syns eg. Og no i adventstida skal me bake og førebu oss etter alle kunstens reglar. Me fekk ein fin start, eg og jentene, då me var på familiekonsert i Vangskyrkja, om den vesle engelen Gabrielle. Imorgon vert det pakking til årets jolekalendar, og sidan er det berre å køyre på. Eg likar adventstida, og skal kose meg med det som skal gjerast før jola plutseleg står og bankar på.

God veke, og god adventstid!

5 kommentarer:

Trollkåno sa...

Skikkeleg fint vart det, med Norgesglas. Likte spesielt den som står på golvet..........

Rønnaug S. sa...

Enig med Trollkona der. Norgesglass er flotte til mangt og mye :)

Her nytes dagen med vaskeklut og vedfyring. Farmorhuset har vært uten farmor ei uke, det kjennes på gradene....

igi sa...

Så fin adventsstake. Ser at vi har like ideer og smak :-)
Klem Igi

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fint det blev att bruke norgesglas som adventsljusstake.

Hoppas du har en riktigt fin tisdag!

Patina-H sa...

Så enkelt og fint kan det gjerast :) God adventstid !

Related Posts with Thumbnails