fredag 26. november 2010

Frostroser i makro

Som eg har nevnt opptil fleire gongar før, fyllte eg 30 år i haust. Til dagen fekk eg fleire pengegåver, og lenge har eg hatt eitt stort ynskje på lista mi: makro-objektiv. Og no - no er det mitt! Canon EF-s f.2,8 Macro USM er den tekniske nemninga på det, og det er superfint!

Det kom på onsdag, og eg har berre såvidt fått testa det, m.a. på frostroser i klokketårnet på kyrkja her i bygda! Der skal eg forøvrig vere på jobb ikveld, når ein flokk 11- og 12- åringar skal vere "Lys Vaken", for å feire det nye kyrkjeåret som startar no i helga, med fyrste sundag i advent.



Eg gler meg, og det håpar eg dei òg gjer!
God fredag!

2 kommentarer:

Rønnaug S. sa...

Ingen tvil. Jeg skal spare til makro!! De blei jo bare helt nydelige :)

Og jeg gleder meg også til kvelden!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Nydelug. Makro er moro. Hvil deg godt etter "Lys våken" ;)

Related Posts with Thumbnails