torsdag 18. november 2010

Englenytt i Rosaheimen

Honey - I'm hooooome!!


Jepp, då er eg her igjen, etter ei lita pause frå blogging, både lesing og skriving. Eg trur rett og slett det gjorde godt! Men no håpar eg inspirasjon og tid står meg bi, for eg har så mykje eg vil vise dykk der ute!

Sist laurdag var eg med mor mi til Knarvik og sette opp stand på jolemesse der. På nabo-stand'en var det ei dame med diverse tova produkt, med ein detaljrikdom eg ikkje har sett før. Og så hadde ho desse ull-englane, som sjølvsagt gjekk rett til hjarta på meg. Så fine, med kvitt som grunnfarge og ellers ljose pastellar til å komplimentere. Valget for meg var nokså lett - det måtte bli rosa (sjølv om dei lilla òg var veldig fine!).



Sjå berre på den fine pynten engelen har - kor gjennomført og detaljert den er! Eg fall pladask....


No heng den rosa engelen på kjøkkenet mitt, og eg gler meg over eit nytt tilskot til det som etterkvart kanskje kan kallast ei samling?

Takk for gode ord og kommentarar i forrige innlegg! no gler eg meg til å ta ein tur rundt i den store bloggeverda, og sjå kva som har foregått der dei siste to vekene.

Tudelu!

3 kommentarer:

igi sa...

Godt at du er tilbake igjen! Har savnet de fine innleggene dine. En nydelig engel du har kjøpt med vakre detaljer.
Klem Igi

rod i hob sa...

Hei :-)
Fin engel....!!!

Anne sa...

Hei :)
Kjekt å se at du er tilbake !
Kjempe fin engel :)
God helg !

Related Posts with Thumbnails