laurdag 16. oktober 2010

Tante-gåve

Då eg vart døypt var det ein onkel og ei tante på morssida som var fadrar på meg. I heile oppveksten kom det kjekke pakkar i posten til jol og bursdagar. Ved konfirmasjonsalder gjekk det over til å verte pakkar på runde dagar. Og sjølv no, i ein alder av 30 år, fekk eg tante-pakke frå den snille gudmora mi, saman med eit kosleg kort.


Ei søt nålepute, med beskjed om å bruke den flittigt! Tanta mi har alltid vore ein reser til å brodere, og eg har ein mistanke om at denne er eigenprodusert, sjølv om eg ikkje skal garantere det. Handlaga er den iallefall!


Så spørs det då, om eg vert ei flittig syerske....... akurat no er eg igang med eit lite strikketøy, og syns ikkje det er verst, berre det!

4 kommentarer:

Trollkåno sa...

Eg kan forsikre deg om at den er brodert av tanto di.........
kjempefin!!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hej!

Känns som jag missat en massa här inne hos dig. Vet inte riktigt vart tiden försvunnit...

Så fint ni har fått det på badrummet - vilket arbete ni gjort!
Och vilken fin nåldyna du fått av din tante.

Hoppas du har haft en riktigt fin helg!

Rønnaug S. sa...

Så koselig gave å få. Særlig når den er egenprodusert. Nydelige farger:)

Nyt kvelden. Ser deg vel i morra :)

rod i hob sa...

*Lenge siden*
Alt vel?? Så fantastisk å sjå badet dåkkas! FOR enn forandring!! Deilig!!! Me har dessverre ikkje "Før" bilder...... Men det var noke i same stilen som det som var hos deg! Vårt er 99% ferdig.. Men slite med røyrsystemet etter all trøbbelen med vatnet :-(

Ville uansett bare gi deg ein lyd. Plutselig er det skremmande lenge mellom kver gong :-o!!

Klem

Related Posts with Thumbnails