søndag 10. oktober 2010

Laurdagsbilder på sundag

Storesyster i tøff jakke og pappen sin sixpence fann seg ein ny stil igår. Eg syns ho var kul! :) Litt leik med kamera vart det, men eg er generelt lite nøgd med bileta mine for tida. Auga ser så mykje vakkert, og intensjonane med kameraet er gode - resultatet er desverre ikkje heilt det same. Eg ynskjer meg fotokurs! eit langt og grundigt eit. Og så ynskjer eg meg intenst eit makro-objektiv!!! Eg les fotoblad, kikkar på bloggar, og drøymer om eit slikt, men me får sjå kortid det vert ordnings med finansane ;)
Siste bilete er av ei lita señorita i kjole frå Spania. Begge jentene fekk slik då tante og onkel kom att frå varme strok igår, og sidan har kjolane vore på!




God Sundag!

5 kommentarer:

Annika sa...

Eg veit kor det er det med bilder, å ikkje vere heilt nøgd... Men vil prøve å trøste deg med at det berre er du sjølv som føler det. Eg syns nemleg bilda dine var herlege og flotte!

God sundag :) Klem!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Nä, det är verkligen inte alltid lätt att få till bra bilder. Speciellt inte nu när det blir mörkare och mörkare ute. Men jag tycker ju att du visar härliga och fina bilder, i alla dina inlägg. Man behöver ju inte vara proffsfotograf för att det ska bli bra, den där personliga känslan i bilderna gör mycket.

Ha en riktigt fin fortsatt söndaskväll!

igi sa...

Jeg synes du er veldig flink til å ta bilder!
Håper du får en fin uke.
Klem Igi

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Det går i rykk og napp med den bilde-greia. I perioder får jeg ikke til noen ting og så plutselig blir det bedre for en periode.

Tøff frøken som skal ha sin første skikkelige skoleferie. Hurra!

Marte sa...

Enig, ho er kul:)
Og senioritaen er jo bare søt;))

Tusen takk for koselige ord du legg igjen hjå meg, eg blir SÅ glad skal du vite!

Kjenner meg godt igjen ang foto, har mange ganger droppa planlagte innlegg, fordi bildene blir ikkje som eg hadde håpa el sett for meg..
Kurs, jatakk her også:)
Men har sett at du har mange fine bilder her på bloggen din, så du ligg mange hakk forann meg;))

Ha en super dag!

Klem, Marte

Related Posts with Thumbnails