fredag 8. oktober 2010

Fredagskveld, oktoberkveld

Kveldens bilete minnar mykje om kalendarbladet eg viste berre for nokre dagar sidan, men eg berre måtte! Solnedgangen ikveld var så utruleg vakker, med rosa ljos over heile bygda, og ein heilt særskild glød der sola gøymde seg bak fjella. Vatnet spegla den fantastiske fargen, og eg knipsa villt frå stovevindauga!


At det er fredagskveld, med Gullrekke, raudvin og levande ljos gjer heller ingenting. I helga skal me ta oss ein overnattingstur til svigers etter gammalt, og det vert nok kosleg. For meg og Storesyster er det dessutan haustferie neste veke. Vetlesyster skal nok få litt fri, ho òg, men ikkje heile veka. Eg har tenkt å få brukt eindel av tida til å lese litt av pensumet eg skal igjennom iløpet av året, som handlar om organisasjonsteori og leiing. Ganske spanande, om eg berre klarar å ta fatt! (Og det gjer eg IKKJE med to snupper rundt meg. Tippar utfordringa vert stor nok med ei ;) )


No skal eg ta meg ein liten bloggrunde, for det har eg ikkje fått tid til før i veka.
God helg!!!

3 kommentarer:

Annika sa...

Nydlige bilder! De må ha ei fantastisk utsikt frå stoveglaset ser eg!

God helg :) Og lukke til med pensumslesing :) Klem!

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Vakre bilder i nydelige farger.....
Fortsatt god helg.
Klem...Ellen

Rønnaug S. sa...

Nydelig var det. Må bare nyte disse vakre kveldene og dagene :) I dag står søndagstur på prøgrammet etter pinnekjøttmiddag hos farmor. Denne dagen blir helt sikkert BRA!!!

Related Posts with Thumbnails