søndag 3. oktober 2010

29,997.......

Idag har eg feira 29, 997-årsdagen min. Eg har laga kaker, og invitert foreldre, svigerforeldre og bestemødre, samt snille onkel og tante til Rosamannen på kaffi i ettermiddag. Saman med jentene har eg for fyrste gong pynta ei bløtkake (eg tok ikkje sjangsen på å bake sukkerbrødet sjølv i denne omgang) og bakt eplekake. Før det var me på (lovleg) epleslang heime hjå foreldra mine, og plukka sjølv det gode innhaldet i eplekaka. Det smakte ekstra godt!


29,997 år.... tru om eg kjenner meg anleis imorgon? Kanskje eg finn mitt fyrste grå hår? Kanskje eg oppdagar ei rynke eg ikkje har sett før? Kanskje eg plutseleg kjenner meg moden og vaksen, slik eg tenkjer at kvinner i 30-åra er? Eg ser det ikkje heilt for meg. Får det liksom ikkje til å passe med meg sjølv. Men det er ikkje til å komme unna - imorgon er eg 30 år.

 30 år!
Hjelpes.....

Dagen skal feirast med eit heildagskurs om mva (moms), og deretter foreldremøte i barnehagen til vetlesyster. Storslagent, med andre ord!! ;) Då er det kjekt å ha samla nokre nære og kjære idag, og å veta at om nokre veker vert huset fyllt av gode vener som vil feira med meg og min kjære (som fyllte 30 i april, og ikkje har vorte feira endå). Ja, for det er vel noko å feire, sjølv om det kanskje inneber dei store forandringane i kvardagen..?

8 kommentarer:

Trollkåno sa...

Gratulera so mykje med dagen!
Kakene smakte fortreffeleg,og klart det må feirast.
Ha ein fin bursdag!

igi sa...

Gratulerer med dagen!
Klem Igi

Annika sa...

Gratulere så mykje med dagen! Det er klart det må feirast! Håper dagen i dag vert vakker, sjølv om det kanskje er litt keisamt kurs.

KLem, Annika:)

Gamleheksa sa...

Gratulerer med dagen!!!!! 30 år er ingen alder, bare vent....
Håper dagen blir god tross det litt kjedelige programmet. Ikke alle kan være i NY når de runder rundt heller ;)

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Gratulerer masse med 30-års dagen!!
Håper du får en fin dag til tross for momsforedrag og foreldremøte!!

Kakene så lekre ut! Du kan helt sikkert gje deg i kast med sukkerbrød også!! Klem!

Rønnaug S. sa...

GRATULERER MASSE!!! Vi droppa sangen i dag. Tar den en dag du er på kontoret samtidig med noen av oss andre :)

Nyt dagen! Det finnes bare en av den :) Klem

rod i hob sa...

Hipp hipp H U R R A!!!

Håpa dagen he våre fortreffelige!!

Anne sa...

Gratulerer med overstått. Håper du hadde en fin feiring :)

Related Posts with Thumbnails