tysdag 28. september 2010

Oppussing av stova - Del 2

Slik såg stova vår ut etter at taket var måla kvitt, panelplater og tømmer var måla i ein nesten-kvit, og nytt valnøttgolv var komme på plass (Og eg kan like godt innrømme det fyrst som sist - me har lagt laminat i det gamle huset. Eg veit det er fyfy, og eg kjenner på det, samtidig som eg er knakande nøgd med det fine,fine golvet mitt!). Den gamle muren bak ovnen vart fint innramma av kvit vegg, og me syns det mørke golvet og dei lyse veggane balanserer rommet godt. Noko spesielle er dei 20 cm breie vindaugslistene som Rosamannen sjølv har laga av hobbyplater, for å dekke over såra i tømmeret som antakeleg vart laga då dei sette inn nye vindauge for nokre tiår sidan.

Den observante ser to hòl i plateveggen. Det er den gamle vindaugsopninga, som Rosamannen har snikra hyller til, og som eg i eit anfall av "oh no, no vert det for mykje kvitt her!", måla i knall turkis og rosa ( i den kraftigaste nyansen av fargane som målingsforhandlaren hadde! Skal det vera så skal det vera....) Hyllene er det fyrste du ser når du kjem inn i stova vår, men no som dei har fått innhald lyser dei ikkje like kraftig opp som på bileta her.

Det har vore ein prosess å "bu seg inn" her, men litt etter litt har me fått møblert rommet. Det skal eg vise i siste stove-innlegg ;)

Ha ein nydeleg septembertysdag!






7 kommentarer:

Annika sa...

Kjempefint!

Og laminat i gamalt hus har vi også - av og til må ein berre gjer det som ein føler er best... :) Eg er sikker på huset er enig!

mali-mo sa...

Så flinke dere er! Vi har ikke akkurat tre overalt vi heller, og du, jeg må nå si at jeg nesten foretrekker laminat framfor en del vinyl, en del tre, en del gamle plater, som er ganggulvet vårt ;)

Gamleheksa sa...

Ja, det må jeg virkelig si: her blir det flott. Og laminat har vi også, i vårt nesten 300 år gamle hus:)

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Dette ble jo kjempefint!!
Golv, vegger, murvegg og innfelte hyller - likte alt sammen eg!! Gler meg til å sjå "møblerte bilder"!!

Klem!

igi sa...

En flott jobb dere har gjort. KJempe fint! Enig i at gulvet passet perfekt sammen med veggene.
Gleder meg til å se flere bilder!
Klem Igi

Noralill sa...

Utruleg spennande å fylja prosessen! Og fint vart det til slutt! Lurt å "bu seg inn" litt før ein overmøblerar...

Gler meg til resten...

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Å så himla fint det blev!
Gillar verkligt tegelväggen bakom kaminen - så snyggt. Och så coolt att du målat de inbyggda hyllorna i så starka färger, ger en riktigt läcker effekt mot de vita väggarna. Det ska verkligen bli skoj att få se bilder med möbler och "dings" på plats.

Ha det gott!

Related Posts with Thumbnails