søndag 19. september 2010

I believe I can fly

(berre for å ha det klart med det samme - det er IKKJE eg som flyg her...)










"I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly "

(Bileta vart tekne samme dag som i forrige innlegg, då ein kjenning av oss og sonen hans kasta seg ut frå "tippen" der me starta og slutta turen vår, og flaug ut over den vakre bygda som spegla seg i klår haustsol. Absurd nok syns eg dette verkar ganske fantastisk, trass flyskrekk og alt!

Ikkje at eg nokon gong kjem til å gjere det, men......)
(Redigert: Eg innsåg plutseleg at bileta kom minst like godt, om ikkje mykje betre, til sin rett med dei naturlege fargane, så her kjem dei ein gong til - no i fullfarge!)







5 kommentarer:

Annika sa...

Eg skulle til å spør om det var du som var i lufta, men ser det ikkje var det. Uansett flotte bilder! Her heime er her ein aktiv paraglider-klubb som titt og ofte flyg over huset til mamma, og landar like ved. Dei har også sertifikat på tandemflyging, men eg trur ikkje eg nokon gong tør å prøve...

Ser det er ei stund sidan eg har vore innom deg, for eg har ikkje sett forrige innlegg heller før no. Har vore litt mykje anna dei siste dagane, og lite både blogging og blogg-lesing.

Håper det vert ein fin haust med høve til fleire flotte fjellturar!

rod i hob sa...

Så flotte bilder!!

Håpa alt er bra med deg og dine!!

Her e det travle å småskumle daga for tida....! Men det går seg vel til!

God natt :-)

Patina-H sa...

Ser herleg ut, ja...., men trur ikkje eg hadde gjort det sjølv ;) Likte også best bileta i sine naturlege fargar ;)

Rønnaug S. sa...

For noen fantastiske bilder. Og helt enig. De ër enda bedre i all sin prakt.

Nå er kofferten pakka og det som ikke er med nå får jeg greie meg uten. Det gjenstår bare å håpa at alle befordringemidler går som planlagt. Har visst litt lite tid å gå på...

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Det hade ju varit väldans coolt om det hade varit du! Men jag håller med...lite scary... :-)
Du har iallafall tagit helt fantastiska bilder! Vilka färger!

Hoppas du har haft en fin tisdag. Här i Bergen har vi haft en eftermiddag och kväll utan regn - vilket ju är underbart härligt! Hoppas du har haft fint väder ni mer.

Ha det gott!

Related Posts with Thumbnails