torsdag 9. september 2010

Himmelsk vakkert

Når eg er ute og reiser gjer eg som turistar frå alle verdas kantar - eg søkjer til kyrkjene, for å sjå vakker utsmykking og kjenne roen som alltid herskar i desse romma. Då me hadde utfluktsdagen vår i Spania var eg innom to svært ulike kyrkjer, men akk så vakre, begge to!

Den vesle, kvite steinkyrkja i Setenil ser du bilder frå øverst her. Lys og lett inni, med små nisjer i kvar vegg med vakkert utsmykka figurar. Navnet på kyrkja fekk eg ikkje med meg - ei heller byggingsåret.
Den store Santa Maria la Mayor i byen Ronda var av eit litt anna kaliber! (hugs at du kan trykke på bileta og sjå dei i større utgåve, så du får sett litt meir detaljar) Den vart antakeleg reist på 1400-talet, over det som eingong var ein moskè frå maurartida. Historia til den vakre domen kan du lese på wikipedia, om du vil. Eg fekk alt for lita tid der inne, faktisk berre 8-10 minuttar, men det var vel verd inngangsbilletten å sjå fantastiske altertavler, den enorme lysekruna, og ikkje minst takhøgda. Spanjolane kan sin utsmykking - himmelsk vakkert, rett og slett!

1 kommentar:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så vackert! Och visst har du rätt - det är verkligen härligt att gå in i alla vackra kyrkor och uppleva den frid och ro som finns därinne.

Önskar dig en riktigt fin helg!

Related Posts with Thumbnails