onsdag 15. september 2010

Fjols til fjells

Måtte berre vise eit par av bileta eg tok då rosafamilien var på fjelltur, dagen etter eg kom heim frå Spania. Det er med skam å melde at det er fyrste gong me har hatt jentene med oss til fjells slik, men på ein så vakker haustdag gjekk det ikkje an å berre vere heime (spesielt ikkje sidan me har ein hage full av stillas, skifer, gammal material og haugar med boss).

Å komme opp i fjella var å gå litt i barndomen, då eg som lita jente var med mor, far og 2 eldre brør langs akurat dei samme stiane. Det er verkeleg noko spesielt å komme opp der i den klåre lufta, sjå ned på bygda og vatnet, og utover fjellheimen så langt auga kan sjå.

Med ein kjekspause her, og ein nistepause der, så syns me dei små tuppene var riktig flinke å komma seg fram til fots, og som det heiter: "alle var samde om at det hadde vore ein gild tur".






(dette biletet er sjølvsagt av mor sjølv, og det er Storesyster som har teke det.
Ganske godt gjort, syns eg!)
Tudelu!

6 kommentarer:

MusMei og HEMILIA sa...

Nydelige høstbilder!! Takk for koselige kommentarer på bloggen min. Jeg er utdannet klassisk sanger, så i opera får man også prøvd seg som skuespiller. Kjempegøy! Ha en fortsatt flott uke! Klem

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilken härlig tur ni fick tillsammans. Och vilka helt underbara bilder.

Önskar dig en riktigt fin helg!

Bestemor sa...

Gullungene mine, savner dem :)

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Hei!!
Lenge siden sist!! Her har det vært sjukdom og travle dager - og det i seg sjølv er ein dårlig kombo!!
Men har no kost meg med bilder fra Spania - og må sei det ser virkelig ut som du har hatt ein fin tur. Syns den lille byen Setenil såg facinerande ut. Ganske spør måte å bygge og bu på ! : )

Flotte bilder fra fjellturen også. Savner slik utsikt. Det er ikkje så lett å finne det her østpå!!

Ha ein flott helg! Klem!

PS: Fekk flott respons på reklameplakaten: "Helprofft uttrykk". Forandra forresten teksten slik du foreslo!! Takk for tips!

Gamleheksa sa...

Kjære all verden, så flotte bilder!! Det er nok en tur jentene husker ei stund, mere enn fornøyelsesparker antagelig.

Cadillac Dinner i mitt innlegg ligger like nord for Øyer, og dit skal du vel igjen om et snaut år, kanskje....

Therese sa...

Så fine bilder du/dere tar....

Related Posts with Thumbnails