laurdag 11. september 2010

El Campanario

Det vert mykje fotomontasjar for tida, men det må til om ikkje innlegga skal verte metervis lange... Eg tok ganske mykje bilder på veka mi i Spania, og eg lir av ei kjend sykje med å ikkje klare å begrense meg..........

I dagens montasjar er alle bileta henta frå sjømannskyrkja El Campanario, der kurset eg deltok på vart arrangert. Eg var òg ein av dei heldige som fekk bu i det gamle gjestehuset, med kvitkalka vegger og mørkebrune skodder for vindaugene. Bassenget i hagen stod til vår disposisjon, og under vinrankene åt me frukost og lunsj kvar einaste dag. Det var nydelegt, alt saman!


Ikveld er Rosamannen på vift, medan eg er heime med prinsessene. Det er godt å berre vere her. Levande ljos, raudvin i glaset, og bilder å redigere. No skal eg endåtil ha meg ein bloggrunde, medan eg lyttar til eit sovande hus. Livet er godt.
God laurdagskveld!

1 kommentar:

Anne sa...

kjempe fine bilder! ser ut som en nydelig plass :)

Related Posts with Thumbnails