fredag 25. juni 2010

Jonsok-glimt på tur

Klokka er langt over midnatt, og eg sitt i ein sofa hjå ei god veninne i hovudstaden. Togturen over fjellet vart ein time lenger enn forventa, men bortsett frå at det vart litt seint i seng for veninna mi, så gjorde det meg ingenting. Eg NYT slike togturar!!!

Eg har lest ut ei bok, eg har laga flygar (flyer) til ein viss BalkanFest, og eg har leika litt med bilder frå jonsokfeiringa vår. Grunnen til reisa er eit jobbrelatert møte imorgon, og når ein i tillegg kan få putta inn litt kvalitetstid med to gode jenter, og herleg togtid, då burde alt ligge til rette for ei god helg! Litt vanskeleg å reise frå heimen når det meste står på hovudet og to travle jenter helt pappaen i ande heile tida, men eg skal kosa meg så mykje eg berre klarar, før eg reiser heimatt laurdag føremiddag.

Håpar du får ei god helg, du òg!!




(eit litt voldsomt jonsokbål, som sende røyk og oske inn over trehusbebygginga i bygda. Heldigvis var trygge brannmannar på plass, og kunne med glede få prøva ut den nye "vannveggen" sin mot flammane. )


7 kommentarer:

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Kos deg masse i tigerstaden, og nyt togturen heim att. HEr er det pakking på programmet. vi tar ferie i ettermiddag. Ha ein god helg og ei god veke!!

Klem!

Annika sa...

Herlige bilder, som alltid! Er det i Oslo du er? Må kose deg mykje iallfall :) Håper der er fint ver. Klem!

Siw Aina sa...

Så mange fine bilder :)
Håper du har det fint i hovedstaden, det er alltid kjekt å reise til storbyen og treffe gode venner!

Gamleheksa sa...

Nydelige bilder, særlig av jentene da. Vesleprinsessa begynner å bli så stor jente hun også. Jeg synes hun vokser til for hvert bilde jeg ser. Synd at Biri-markedet ikke er for sånne prinsesser, for disse kunne jeg tenkt meg å hilse på ;) men jeg krysser i allefall fingrene for at mammaen og pappaen får til en Biri-tur i august. Da kommmer jeg fykende :)

God helg.

Nikoline sa...

Trur du har VELDIG godt av ein avslappande togtur midt oppi alt kaoset...!
Kos deg i Oslo og god tur heim att også:0)
- og så skjønne prinsessebilder,då...!

igi sa...

Nyt helgen og kos deg i Oslo!
Klem Igi

Søstrene Søt og Sur sa...

For noen herlige bilder og en flott blogg!

Related Posts with Thumbnails