tysdag 18. mai 2010

Dagen derpå

Ein liten flaggmontasje frå gårsdagen, som vart feira på behørlig vis. Storesyster slo fast då me kom inn døra heime at "dette har vore ein skikkeleg 17. mai!", og då må me vel vere nøgde? Vetlesyster var aldeles oppbrukt, og haldt på å sovna midt i kveldsstellet, det er òg eit godt teikn på ein fin og aktiv dag. Mor sjølv var ganske sjaber heile gårsdagen, med kvalme som innleiing og feber som avslutning. Difor har dagen idag vorte brukt i heimen, kun avbrote av førehandsbestillte legetimar for eit par av familiemedlemene.

No håpar me på litt meir sol og varme, og at "Prosjekt Hus" skal gå litt framover. Dvs, framover går det, men me har endå ein lang veg å gå. Imellomtida vert me tatt svært godt vare på heime hjå mor og far :)

God veke vidare!

8 kommentarer:

mali-mo sa...

Så fine jentene dina var i bunadene sine! Jeg rakk akkurat å få ferdig illemalien sin også ;) Hun har ytre nordhordland da, ser den er ganske lik. Lurte på å sy på de hvite perlebåndene runt livet til neste år...får se hva jeg rekker (blir vel gjort natt til 17 mai tenker jeg...)

Rønnaug S. sa...

Stilig montasje. Og det er godt å se at blei is på jentene. Men kanskje ikke på deg? Sto over sjøl, jeg - det var litt for kaldt. I dag derimot...

Det spørs om det ikke bør prioriteres litt tid i sola... Men først er det litt konfirmantjobbing og kaffi :)

Gamleheksa sa...

Herlige bilder! Sånn skal det være. Syns jeg så at storesøster var fanebærer i barnehagen på Besta sine bilder. Store greier, altså.

Annika sa...

Ei flott montasje :) Ser ut som jentene har kosa seg ja! Det er kjekt :)

igi sa...

Fine bilder. Høres ut som om dere har hatt en flott dag.
God bedring!
Klem Igi

KRISTIN sa...

Godt med nøgde born!! Fine er dei også!

Håpar veret er med deko, så de får gjort ein del på huset framover. Og god bedring. Ikkje noko særleg med feber når varmen kjem. Klem.

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härliga bilder!
Ja, nog var det en skikkeleg 17 maj, även för oss här i Bergen.

Nej, när jag skriver handukar menar jag inte en i frotté. I detta fall är det en kjøkkenhåndkle i bomull. :-)

Önskar dig en riktigt fin helg!

Anonym sa...

Tusen takk for kjempekoselig helsing hos meg!
Dagen i dag he våre fæl, så mens eg ligge på gjesterommet å surfe på mobilen va de veldig kjekt å sjå meldingå frå deg!

Littlå he faktisk hatt feberkrampe i dag! Eg trudde hu sku dø! Va heilt grusomt...

Nå ligge ho i mi seng, mens han har 'vakt'. Må passa på at ikkje feberen stige altfor masse så hu ikkje får krampe igjen:-S Eg ska prøva å sova på gjesterommet nogen tima. Ikkje ofte eg er her,
-men de e faktisk ganske fint her egentlig :)!

Fine ungar og Nydelig fotomontasje. Du e flinke! Kreativt!

Hadde våre knallkoselig å besøkt dåkke!! Kansje de blir ein vakker sommardag?! :)

Igjen: Takk for koselig mld, trengte den i dag.

Klem Anne Tone

Related Posts with Thumbnails