søndag 21. mars 2010

veske-kort til ei lita prinsesse

Då nabojenta fyllte 3 år for nokre veker sidan hadde eg endeleg eit høve til å få laga veske-kort. Utgangspunktet er ein filterpose (til kaffitraktaren), som er kledd inn med mønsterpapir. Den vesle prinsessa på framsida er stempla og fargelagt med distress ink, og så må det jo litt "bling" til for å laga eit ekte prinsessekort :)

No er alle scrappesakene pakka ned, og eg kjem plutseleg på at eg skulle ha laga opptil fleire kort iløpet av våren. Enten må eg satse på at me er flytta heimatt innan den tid, eller så må eg hente ut litt scrappesaker når det nærmar seg mai og konfirmasjonstid i bygda..

7 kommentarer:

Trollkåno sa...

Å, detta var eit kjempefint kort!
So flink du er!

Gamleheksa sa...

Nydelig kort. Jeg er så imponert over kreativiteten din, men jeg vet jo hvem du er datter til, du har nok gode gener :)

Henriette sa...

Så flott det var, og så lurt med filterpose!!! Nesten så eg trur eg kan klare det eg og;)

Håpar de får orden på huset innen rimelig tid.

Klem♥

Anette {foreldremanualen} sa...

Så nydelig! Tenk at man kan lage slikt av en filterpose... :-)

Rønnaug S. sa...

Det var en god ide. Har ikke kommet på det eller sett det før. Kreativ, er du!!

Og sannelig er det godt at scrappesaker kan rydde fram at. Du veit jo hvor du har dem ;)

igi sa...

Så flott det ble! Lurt å bruke en filterpose.

Håper dere får en fin uke.
Klem Igi

Annika sa...

For eit tøft kort! Ventar i spenning på oppdatering av korleis og kvifor dokke bur i kasser no :)

Related Posts with Thumbnails