onsdag 10. mars 2010

Kvardagsidyll


Slike øyeblikk er vel verd å forevige ;)

9 kommentarer:

igi sa...

Koseligt øyeblikk! Så flink du er som husker å ta bilde.
Klem Igi

Gamleheksa sa...

Åhh, så koselig!

Skal love deg at jeg var ikke langt utpå isen i dag før jeg snudde ;)

Rønnaug S. sa...

Ja! Sånne øyeblikk må tas vare på.

Nå har kvelden senka seg over heimen. Diverse inntrykk fra dagen sviver under topplokket. og sulten begynner å gnage etter noen hektiske ettermiddagstimer. Snart skal jeg kose puta mi.

God tur til by'n!

KRISTIN sa...

Så søte og gode jentene dine er!! Her koser de seg med TV´n tipper jeg?!

Klem!!

Snøstorm sa...

Så søte! I armkroken da. :)

Annika sa...

SÅ HERLEG!

Torilpia sa...

Herlig bilde av ei kosestund :o)

Lykke til med Stilett prosjekt i morgen .. eller .. idag .. :o)

Blir så spennende for dere med tur til New York .. heldig er dere :o)

Ha ei super helg - klemmer!

Annika sa...

Hehe, morosamt at eg traff blink med bilde då. Sat på rad 16, så er overraska over at eg i det heile tatt klarte å feste noko til linsa!

Ynskjer dokke ei fortsatt god veke!

Henriette sa...

Så koseleg bilete. Slike augneblink må ein hugse å ta godt vare på;)

Håpar alt står bra til i Rosaheimen, og at de alle er friske og raske. Hugs å trekkje pusten innimellom slaga;)

Klem♥

Related Posts with Thumbnails