laurdag 27. februar 2010

Slideshow

Medan skijentene har gjort sitt (heia Marit!), har eg lasta opp x antall nye scrappebilder i slideshow'et som rullar og går i venstre kolonna her hjå meg. Dei fleste har eg nok vist i eit eller anna innlegg her på bloggen frå før.


(jada, litt reklame fylgjer òg med når ein brukar gratis-program frå nettet)

Imorgon er det meldt strålande vèr, og me satsar på pølsegrilling hjå naboen i påskesola ;) me har dessutan lova storesyster (og ryggen til rosamennen) ein tur i badebassenget, og slike lovnader er det ikkje lett å lure seg unna.

God sundag!

4 kommentarer:

Rønnaug S. sa...

Sånne løfter er en nødt til å holde ;). Grilling i sola høres veldig kjekt ut og det er vel sånne ting en skal gjøre på sånne søndager.

I morra er jeg på plass igjen :)

Snøstorm sa...

Heisann! Grilling hørtes herlig ut! Du vant andrepremie på give-away på bloggen min. Gratulerer! :) Kunne du sendt meg adressen din så skal jeg sende pakke. :D

Noralill sa...

Håpar du fekk ein fin sundag, med pølsegrilling og bading, høyres forresten nyydeleg ut!

Ha ei fin veke som kjem!

Snøstorm sa...

Glemte vel å skrive e-mailen..

post at snostorm dot no

:D

Related Posts with Thumbnails