onsdag 3. februar 2010

om å ta opp att gamle kunstar...

I forkant av jola 2008, ja faktisk litt i etterkant òg - hadde eg storproduksjon av gåver til diverse familiemedlemer, laga med vakre papir, stempel, bilder og bokstavar. Og masse dill! Så scrappa eg eit par albumsider i januar 2009. Og så .........................møtte eg veggen, som det heiter på fint. Eg pakka vekk alt av scrappesaker, og fann heller fram symaskina. Iløpet av året laga eg eit par svært enkle kort, men orka ikkje scrappe på skikkeleg. Ingen inspirasjon, ingen kreativitet å hente.
Heilt til no i januar. Eg begynte så smått å rydde arbeidsbordet, og ta fram att alle dei kjekke små tinga. Skrive ut nokre bilder, og vips så var eg igang. Iallefall litt. No har det gått eit par veker igjen sidan eg scrappa, men det manglar ikkje på lyst - berre tid.


Stilen er framleis min eigen enkle, men eg håpar og trur likevel det vert kjekt å bla i albumen og sjå desse glimta frå jola 2009. Det tek litt tid å "komme inn i det" når det er så lenge sidan sist, men eg har no flytta pc, printer og silhouette-maskina opp på gjesterommet som ligg vegg i vegg med arbeidsrommet, i håp om at det skal gjere printing og kutting litt meir tilgjengeleg i kveldstimane eg har til rådigheit. Scrapping er nemlig ganske kjekt! :)

Det einaste minuset med å begynne å scrappe igjen er at eg får så inderleg lyst til å shoppe! Nye papir, nye stempel, nytt dill....... Foreløpig har eg klart å styre meg ;)

8 kommentarer:

Rønnaug S. sa...

Ja, det er nok det vanskeligste - å styre seg. Jeg glemmer stadig vekk bort at jeg har masse fin allerede..... Sukk.

Men du verden så kjekt det er å lage noe. Kjempefine sider du har laga og jeg er sikker på at jentene synes det kjekt å bla i de albumma!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Skjønner gott att det är kjekt med scrapping. Och så blir det ju så väldigt fint! Härliga minnen.

Hoppas du får en riktigt fin dag!

KRISTIN sa...

Hihi...har det sånn eg og no - vil ut og kjøpe nye stempel, anna papir og meir dill!! Men har også klart å styre meg, for eg har rikeleg å ta av så lenge eg berre lagar kort!

Kjempeflotte sider du har laga. Eg tenkte å digitalscrappe litt, men sysn det er så vanskeleg å velge ut bileter, for me har tatt alt for mange rett og slett!!
Regner med du samler sidene i slikt album med lommer til å stikke heile arket nedi?
KLem!

Trollkåno sa...

Kjekt å sjå at du er igang igjen.....ein hobby (eller fleire) må ein ha......
Kos deko i by'n!!

mali-mo sa...

En liten tur innom deg og oppdaterer meg og må legge igjen noen ord selv om det er laaangt over sengetid ;) (men mine ideer om å engang legge meg tidlig blir gjort til skamme hver enda kveld!).

Tusen takk for utrolig hyggelige hilsener inne hos meg, og tusen takk for at du tenkt epå meg og deler ut en award til meg. Blir glad for det, kan du skjønne ;)

Ser påscrappingen her, og må bare si eg er imponert. Tenker ungene dine blir kjempeglad over dette etterhvert. Vet du hva? jeg er ikke akkurat verdens beste her altså. IKke EN enda fotoalbum har lillemalien fått. Huff. Jeg tenker stadig på å få gjort noe med det, men...det er merkelig hvor lite fristende det er. Og nå er jo mengden foto som burde vært fremkalt nesten uoverkpommelig...og oppgaven bkir bare mer umulig. Jeg får brenne bildene på cd og gi dem til henne i konfirmasjonsgave hehehe. Anyway- imponert over deg altså, pause eller ikke ;)

Håper du får en flott helg, at forsikringsselskapet tar til vett, vannrørene holder seg igang og at solen skinne rpå Voss. Også må jeg bare si at frøken februar under her var helt NYDELIG.

Sofie sa...

Øjj, hvor er det en fin blog du har, jeg kommer helt sikkert forbi igen!

Hilsen Sofie

Torilpia sa...

Kjempefint .. :o) Ble nesten litt misunnelig når du skriver at du har et "eget" rom til dette formålet .. :o)

Kos deg du :o)

Ha ei flott helg!!

Annika sa...

Eg kjenner eg blir litt frista, men eg må berre innsjå det at eg ikkje får tid til alt eg blir frista av, så det får ligge på hylla ei stund til;)

Flotte sider du har laga iallfall:)

Related Posts with Thumbnails