onsdag 17. februar 2010

Karneval

Idag var det endeleg tid for karneval i barnehagen, etter at storesyster har gleda seg i vekesvis! Snuppene troppa opp som heks og dinosaur (jauvisst skulle ein ha ordna og sydd kostyme sjølv, men så flink er eg ikkje, rett og slett!), og hadde ein heilt strålande dag! Rosamannen har det ikkje fullt så strålande for tida, men me håpar at helsevesen og gode makter står oss bi slik at han kjem seg på beina igjen snart.

Særdeles kort innlegg får denne kanten idag, men no kallar senga, for imorgon er ein ny dag med nye utfordringar.

nattinatt!

7 kommentarer:

Gamleheksa sa...

Så herlige karnevalsjenter! Jeg har jo et spesielt hjert for hekser jeg da, men mine negler er ikke så flotte ;)

God bedring til Rosamannen.

rod i hob sa...

Ååååå -så fine utkledde jenter!! Likte godt dinosaur føttene! Fine bilder og kjekk collage ;-)

Ha ein super dag!!

Trollkåno sa...

Kjempestilige!
Føtene til dinosauren var tøffe....

KRISTIN sa...

Flotte jenter som gleder seg over fine kostymer!!
God bedring til Rosamannen!! Her er det litt lysere dager innimellom og blogging er lystbetont igjen. Det går jammen opp og ned dette, gitt!!

Klem!

igi sa...

Nydelige jenter! Heldig er du som har jenter som ønsker å være noe annet enn prinsesse...
God bedring til rosamannen.

klem Igi

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så härliga bilder! Och dem matchar ju varandra, häxan och dinosauren. :-D

Hoppas du har haft en riktigt fin dag!

Torilpia sa...

Sååå skummelt .. grøss .. :o)

Hadde ei heks her forleden dag også .. hadde en gammel parykk etter de to eldste og en gammel svart bluse etter meg selv .. klippet/rev opp ermene litt så de ble litt fillete .. og malte ansiktet hvitt .. med litt svart rundt øynene, svart lipliner og knallrød munn . I tillegg ble det et lite eddekoppnett på det ene kinnet .. :o) Ikke så mye som skal til - og jenta var storfornøyd :o)

Men må innrømme at jeg har kjøpt min andel kostymer opp igjennom årene jeg også da .. :o)

Ha en super torsdag - god bedring til mannen din - klem til deg!

Related Posts with Thumbnails