laurdag 5. desember 2009

5. desember - rom for ei lita prinsesse til å bli stor

Neidå, eg har ikkje gløymt å lage dagens kalendar-innlegg. Dagen har berre vore litt travel, med ei jente ekstra i huset, og pizzabesøk på kvelden. men NO kjem det :)

I haust har me (som vanleg) hatt eit oppussingsprosjekt her i rosaheimen. Det har vel ikkje gått kjempefort, for me starta faktisk på det rett etter sommarferien vår til Nord-Noreg, men resultatet vart iallefall fint, syns me. Og storesyster som har fått seg nytt rom, er strålande nøgd!


Ho har fått den finaste utsikta i heile huset, rett ut over vatnet, i den arken som ligg ut over inngangspartiet på huset vårt. Rommet har den koslegaste forma òg, med sine to små skråtak opp mot eit smalt tak på midten. (Vindauga er for tida advents-pynta med lysande stjerner frå IKEA.) Då me flytta inn i huset var golvet dekka av eit mørkegrønt vegg-til-vegg teppe, og den eine veggen hadde ganske store skadar etter ein tidlegare lekkasje i taket. Den knallfine tapeten som hang der opprinneleg kunne difor ikkje reddast. I den ytterste delen av rommet var dessutan golvet så råte og dårleg at ikkje våga å gå der pga fare for å trakka rett igjennom, og då me sist vinter laga ein litt opnare trappegang i huset, var det delar av dette rommet som måtte "bøte".


Resultatet av det vart ein skrå inn i rommet, som i utgangspunktet er ganske lite. Me grunna litt fram og tilbake; skulle me plassere eit skrivebord der.. kanskje ei bokhylle eller eit skap? Til slutt kom me fram til at ei veggmontert seng var det rette. Storesyster tente med ein gong på idèen, og fabla om den hemmelege kroken ho skulle ha under der. Kort fortalt så vart senga ganske mykje høgare på veggen enn me fyrst hadde tenkt, men med plass til både lesekrok og bokhylle (les: IKEA kjøkken-skap utan dør) på hjul. Sjølve skråen tenkte me framleis skulle vere ei hylle eller eit skap under der, heilt til ein nabo kom med den geniale idè å lage ei pute av heile greia.

På ein tur innom Panduro-butikken i Bergen fann eg wallstickers med speil og blomar, og fann ut at det måtte bli bra. Hjerteforma golvmatter, trappekrakk, ultrakul skrivebordslampe og søt blomsterlampe er sjølvsagt IKEA-produkt, alt saman. Bokhylla under fotenden er laga på spesial-mål hjå min kjære broder som er møbelsnikkar. Pjaktisk!


Storesyster fekk sjølv vera med å plukke ut det blomstrete gardin-stoffet som skulle vere både på vindauga og under senga, og eg må jo sei eg er fornøyd med korleis det matchar tapet-veggen. Dei 3 andre veggane er kledde med panelplater som me har måla eggekvite.


Eit gammalt sminkebord stod i huset då me flytta inn, og storesyster (som er jente til fingerspissane) syns dette med sminke er veldig spennande for tida. Eg hadde ei stund tenkt å male det, men har funne ut at det er fint slik det er, og ein fin kontrast til det lyse rommet ellers. Ein annan detalj som eg er veldig glad for er at me kunne bruke den nydelege gamle lampen som hang i rommet oppatt. Rosamannen sette i ny ledning etter at eg hadde vaska delane nøye, og no heng den der og flettar for meg saman det nye med det gamle.


Eit gamal skatoll som eg kjøpte på loppis for eit år sidan er skrivebord i akurat passe størrelse, og stolen kjøpte eg på Biri då me var der i august. Eg er fornøyd med denne blandinga, må eg innrømme. Og så vert det jo sjølvsagt jentedill, som både eg og storesyster syns er kjekt. Den skjønne speilen frå IKEA, for eksempel. Eller pappboksane med prinsesser på, til å oppbevare diverse leiker og småting. Dermed vart det litt rosa òg, sjølv om eg før det vart ferdig fekk ei og anna klage på at det vart alt for kvitt! Det er stor stas å legge seg på eige nytt rom, men som før kjem det ei stor lita jente tuslande inn til mor og far dei fleste netter. Det syns me er kosleg :)

Imorgon er det forresten jolemarknad i den vesle bygda vår. Er du i området kan det vere verdt å ta turen til Evanger mellom kl 12 og 17, til skomakargatestemning, fine varer og ein matbit attpå. Klokka 16 skal jolegrana tennast, og då skal herr og fru Rosa vere med i den vesle flokken som syter for tonefylgje til jolesongane. Velkomen til deg òg!

Nå vandrer fra hver en verdens krok
i ånden frem, i ånden frem
et uoverskuelig pilgrimstog
mot Betlehem, mot Betlehem

Se barna går foran glad i flokk
så kvinner og menn, så kvinner og menn
Selv skjelvende olding tar sin stokk
til krybben hen, til krybben hen

For alle har samme hjertetrang
til julens fred, til julens fred
Guds kirke i Norge ved våg og vang
følg med, følg med, følg med, følg med

Og finner du ham i krybbens hø
som hyrder så, som hyrder så
da eier du nok til freidig å dø
og leve på, og leve på.

4 kommentarer:

Annika sa...

Kan eg få flytte inn saman med storesyster? For eit flott rom det blei då!! Eg er imponert!

Jepp, ny bil her i garden. Fikk lagt ut eit nytt innlegg no. Har gått i eit i dag.

Lukke til med julemarknad og julegrantenning i morgon! Skulle gjerne lagt turen innom. Eg gikk glipp av vår julegrantenning i år, så det er noko som "manglar".

syster doris sa...

Så mysigt med fler som gillar pasteller!
Supermysig blogg!
Kram T

Vibeke sa...

Takk for kommentar i bloggen min. :)

Nyyyydelig rom!! Akkurat det sminkebordet der har vi og, helt makent, men det var malt hvitt da vi fikk det fra svigermor da. ;)

Ha en flott dag.

Patina-H sa...

Så fint rommet er vorte :)
Tenker at jento er fornøgd, og eg har nokre misunnelege små her... ;)hi hi ;)

Related Posts with Thumbnails