tysdag 22. desember 2009

22. desember - såvidt

Jepp, idag har eg faktisk gløymt å blogge, heilt til eg ser at klokka er så godt som midnatt, og det straks heiter vetlejolaftan. Dagen idag har vore innhaldsrik, med skule-/barnehagegudsteneste der eg spelte saman med organisten, foreldrekaffi i barnehagen der 5-åringane hadde eit lite skodespel, og diverse gjeremål i heimen i mellomtida. Skodespelet var forøvrig om prinsesse Gullhår, og eldstejenta mi var veldig stolt og VELDIG spent prinsesse som prøvde stolar, graut og senger hjå tre søte bjørnar ;)

Kvelden etter leggetid for dei små har vore brukt på kjøkkenet, med skumbollar og nokre fantastisk spennande "snickers-muffins" på tapeten. Skumbollane skulle vise seg litt kompliserte, sidan eg fyrst klarte å bruke ein liter vatn istadenfor ein desiliter, som det stod i oppskrifta, og sidan måtte vispe det heile for hand, sidan håndmiksaren på mystisk vis har mista vispane sine. Heldigvis har eg ein sterk mann som syns hjulvisp er ein fantastisk sak, og dermed slapp eg å pådra meg senebetennelse i armane, som fort kunne vorte resultatet utan. No har eg kost meg med Herreavdelingens juleverkstad, og alle deira betraktningar rundt jolefeiringa. Kosleg!!


Å pakke inn gåver er ei av dei kjekke "plitene" som høyrer med i desse tider, og ikveld var storesyster ivrig med å pakke inn dei siste tinga ho har laga, som skal leverast ut til familien min her i bygda før me reiser til svigers for å feira jol. Tuppa har produsert, og måtte sjølvsagt pakke inn sjølv, med store mengder tape og møye :)

Til slutt må eg berre vise kva min kjære kom med idag når han hadde vore på handel: 10 raude roser til sin fru! Saman med det raude hjarta som storesyster har laga i barnehagen vart det riktig fint på kjøkkenbordet vårt.

No skal skumbollane få eit lag sjokolade og eit med kokos, og SÅ er det leggetid :)





Ta med deg denne versjonen av ein av dei songane som VERKELEG høyrer barndomens jol til.

Nattinatt!

2 kommentarer:

mali-mo sa...

Så koselig! Bildet av veslemor der hun ligger på gulvet og kikker på bjørnene er jo herlig da!

Kjekk mann du har da!

Ønsker deg og dine en fin og fredelig juletid ;)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så härligt!

Hoppas du och familjen din får en riktigt GOD JUL!!!

Related Posts with Thumbnails