fredag 18. desember 2009

18. desember - joleferie og status

Det er fredag, det er kveld, og eg har funne meg eit glas raudvin for å feira at joleferien er eit faktum. Eg har jobba 5 dagar denne veka, for å "tena inn" ein ekstra fridag neste veke. Den skal brukast til dei siste førebuingane i heimen før jolehøgtida er over oss, og eg trur det skal gå heilt fint! Dei siste par gåvene skal kjøpast imorgon, og er planlagde. To av tre kakesortar er klare, og pepperkakehuset står ferdigpynta og freistande på disken. Små hender er med ujamne mellomrom bort og sjekkar om pynten faktisk sitt fast, eller om det tilfeldigvis skulle dette av noko godt... Far stod for bygginga, storesøster var pyntesjef, og vetlesyster var kvalitetssjef, der ho stappa innpå med nonstop og seigemenn. Eg syns det var litt morsomt då storesøster regisserte fargekoding for nonstop, der dei gule skulle vere langs alle kantar, akurat som dei mange ljoslenkjene ein ser ute i desembermørkret. Ho resignerte fort då far ikkje viste samme vilje til gjennomført mønster og estetikk, og sidan vart det om å gjere å få mest mogleg godsaker på byggverket. 5 minuttar etter ferdigstilling kom spørsmålet om me ikkje snart skulle rive det....

Ellers har min kjære ferierande mann verkeleg vore "i støtet" denne veka, og har fornya badet vårt med diverse skap, vaska vindauger og teke delvis rundvask på kjøkkenet. Det er dessutan utruleg herleg å komma heim til ryddig hus og ferdig middag! Dermed føler eg igrunn at me er i rute her i rosaheimen. Eit par ryddeprosjekt har eg for dei komande fridagane, gåvene skal pakkast inn, og til slutt skal me sjølvsagt pynte hus og tre (Note to self: Hugs å kjøpe tre imorgon!).

Det har vore eit par kalde dagar her vest, og idag tidleg var det berre is å hente i springen på kjøkkenet. Rosamannen fekk heldigvis fiksa saken rimeleg fort, og no ikveld har temperaturen såvidt byrja å stiga igjen. Imorgon er det nemlig lova ein heil del snø, og eg må sei eg håpar verkeleg meteorologane har rett i spådommane om ei kvit jol! Det er så vakkert med all denne rimfrosten og det tynne snølaget som ligg på trea allereie, men diverre har eg ikkje hatt sjangs til å fotografere noko av det, sidan det er mørkt når me reiser og mørkt når me kjem att om dagane. Kanskje kan eg få teke litt bilder imorgon, mellom loddsal, handlerunde og generalprøve?

Håpar du der ute har gode desemberdagar, og har tid til å legge at eit ord eller to når du stikk innom. God fredagskveld med ein av mine favoritt-jolesongar!

Mitt hjerte alltid vanker i Jesu føderom,
der samles mine tanker som i sin hovedsum.
Der er min lengsel hjemme, der har min tro sin skatt;
jeg kan deg aldri glemme velsignet julenatt!

Akk, kom jeg opp vil lukke mitt hjerte og mitt sinn
og full av lengsel sukke: Kom, Jesus, dog herinn!
Det er ei fremmed bolig, du har den selv jo kjøpt,
så skal du blive trolig her i mitt hjerte svøpt.

Jeg gjerne palemgrene vil om din krybbe strø,
for deg, for deg alene jeg leve vil og dø.
Kom, la min sjel dog finne sin rette gledes stund,
at du er født herinne i hjertets dype grunn.

2 kommentarer:

Anne sa...

Hei:) Høres ut som du er i rute til jul. Så godt med juleferie da:) Jeg jobber i helsevesenet, så blir ikke mange fridager på meg. Men ett par blir det nå.
Kom det mye snø i natt?
Pepperkakehuset var flott!!
Kjempe flott header du har fått deg. Laget den selv??
Ha en fin helg!

igi sa...

Så deilig med juleferie, det har jeg også;-)
Lampa du kjøpte på Fretex er kjempe fin - et kupp.
Nydelig pyntet pepperkakehus - jeg synes det er sjrmerende når det er barnsom har pyntet!
God bedring, håper forkjølelsen går fort over!

Klem Igi

Related Posts with Thumbnails