torsdag 17. desember 2009

17. desember - Fretex-funn

Med ujamne mellomrom tek eg meg ein tur innom Fretex, og eit par gongar i haust har eg følt meg heldig, som har funne noko fint. Denne engelen, f.eks. Den skal halda eit ljos oppå fatet sitt, og gøymer seg litt bak stjernestaven.

Denne veka føler eg meg ekstra heldig, for eg har nemleg funne noko me verkeleg trengte i stova vår: ein stålampe! Stova vår har vore opplyst av 2 små lampar på veggen i ganske lang tid no, og då me hengte opp adventsstjerna vart det meir som ein bonus. Kravet om lys har auka i takt med at dagane har vorte kortare og kortare.

Og no er den her, lampen vår. Eg klarte ikkje gå ifrå den, med den vakre skjermen sin. Litt slitasje på foten (og noko av det er nok berre skit - har nemleg ikkje rokke å vaska den endå), medan skjermen er heilt fin.

Ljoset er varmt og fint, akurat som det skal vere i ei stove.

I tillegg fann eg denne fine og juleraude strikkakjolen til storesyster, som eg måtte ta med meg. Endå er den nok i største laget, men eg håpar ho vil bruke den, så fin som den er!


Fru Rosa har fått skikkeleg vond hals og ganske tett nase iløpet av siste 24 timar, men me satsar på at det går over fort, fort, fort! Imorgon er siste dag på jobb, med nok ein jolelunch, før eg tek joleferie heile neste veke. Det vert herleg!
Dagens jolesong er ein salme som kjem frå New Zealand, og som Eyvind Skeie har omsett ganske nyleg. Den nynorske versjonen er det ein kollega som står for, og eg syns songen er vakker!

Solbarn, jordbarn, bak di tynne hud
strålar mot oss kjærleik i frå Gud.
Ref:
Høyr oss, sjå oss,
Stjernebarn stig ned,
så jordas born i alle land
finn Guds julefred

Flyktning, krigsbarn,
heimlaus og forlatt
misbrukt, skada,
i den djupe natt
ref.

Gløymt barn, skremt barn,
med sitt såre sinn,
ingen merkar
tårene på kinn
ref.

Borstkjemt, einsamt
barn med lengting ser.
Trusbarn, Gudsbarn
håpar, ventar, ber.
ref.

Håpsbarn, fredsbarn,
barn frå æve-rom
vis kvart jordbarn
himlens herlegdom
ref.

1 kommentar:

bestemor sa...

Åååå kor fint det var, liker slike lamper for ikke å snakke om den flotte kjolen.

Related Posts with Thumbnails