onsdag 16. desember 2009

16. desember - postverkets siste frist

Den er faktisk idag, oppdaga eg plutseleg. Ikkje at eg pleier vere veldig nøye på det, for som oftast kjem jo ting fram meir eller mindre i tide til jol, men sidan eg likevel hadde klar dei korta og gåvene som skal sendast, så gjekk halvparten i posten idag, og resten imorgon.

Ikveld har eg vore på øving i musikklaget, den nest siste før den tradisjonsrike jolekonserten siste sundag i advent. Etter det har eg stått krumbøyd over kjøkkenbordet med fyrste del av gåvepapir og band. Eg fann eit papir med englar på hjå Nille, og då var det ikkje vanskeleg å velje for meg ;) Grunna ein fullstappa kveld vert det difor eit mini-innlegg, såvidt i tide før midnatt. Imorgon er det førjolssamling på jobb, med joletallerken og det heile. Det vert nok både kjekt og godt!

Natti!


Å du heilage, nådeberande
julefest med Guds fred på ny!
Dagen er runnen,
sigeren vunnen!
Gled deg, å gled deg, du kristenlyd!

Å du heilage, nådeberande
julefest med Guds fred på ny!
Krist kom med ære,
vår skal han vere!
Gled deg, å gled deg, du kristenlyd!

Å du heilage, nådeberande
julefest med Guds fred på ny!
Kristus er frelsar,
han vi no helsar!
Gled deg, å gled deg, du kristenlyd!

1 kommentar:

KRISTIN sa...

Hei du!
Jeg var også i posten i går - og i forgårs - med gaver og kort. Godt å være ferdig med alt slikt.

Ønsker deg en god dag, med juletallerken og førjulssamling! Klem!

Related Posts with Thumbnails