tysdag 15. desember 2009

15. desember - jolekort

Ikveld har eg omsider fått printa, kutta og bretta årets jolekort til slekt, vener og familie. Denne gongen er kortet produsert i photoshop, og eg har ikkje teke eigne jolekortbilder, men satsa på gjenbruk. Det er jo veldig framme i tida, ikkje sant? Trur ikkje eg skal vise heile kortet no, men framsida kan du jo få sjå.

Det går i lilla i år, og difor må eg iallefall sørge for å få det ut FØR jola kjem, slik at fargen passar med tida me er i: adventstida ;)

No skal eg berre skrive navn og adresser på dei konvoluttane eg har, og sende fyrste ladning imorgon den dag. Så må eg kjøpe litt meir konvoluttar før resten kan få, men eg trur nok det skal gå fint. Me er jo endå berre på 15. desember! Likevel kjenner eg at eg er litt uroleg for lista mi for gjeremål før høgtida, sidan fleire dagar og kveldar har vorte brukte til ei lita fornying av badet istadenfor generell husavask, men den saken er jo grei: Jola kjem uansett korleis det ser ut! Eg gledar meg iallefall over å kunne setje eit kryss ved punktet for jolekort ikveld! (og dessutan har Rosamannen forsikra meg om at han er utruleg effektiv når han fyrst set igang....)

Ei krubbe var vogga som venta han her
det vesle barn Jesus, vår Frelsar så kjær.
Og stjernene lyste heilt inn der han låg
det vesle barn Jesus på legjet av strå.

4 kommentarer:

Trollkåno sa...

Oioi.....det var litt av ein stabel med julekort.....må kanskje begynne å tenkje på juleposten, ja.

Heidi sa...

De så utrolig fine ut (er litt spent på innsiden). Jeg fikk heldigvis unna mine kort i dag også, deilig med det ferdig. Min liste over ting jeg skal gjøre, vokser seg lengre og lengre. Og når mor i huset er syk, blir lite gjort. (med mindre jeg delegerer detaljert- og det har jeg heller ikke orket..hehe). Så her blir det ingen storvask eller andre ting som ikke er heeelt nødvendig. Vi skal jo ha krefter til å kose oss også, det er jo tross alt det som er det aller viktigste:) Klem Heidi

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fina julekort du lagt! Gissar på att insidan är lika fin som utsidan. :-)

Ha en fortsatt flott kväll!

igi sa...

De ser kjempe fine ut på utsiden, og jeg regner med at innsiden er like fin!

Jeg har ikke kommet like langt som deg med julekortene, regner med å bruke morgen kvelden på det.

Klem Igi

Related Posts with Thumbnails