laurdag 17. oktober 2009

Ei lita oppussingskrise..


Eg har pussa det vesle skatollet som storesøster har til skrivebord, og malt to strøk med kvit vannbasert maling. Men når det går tørka kjem det fram gule striper. Ikkje så veldig fint, med andre ord. Nokon som veit kvifor? Og kva eg evt kan gjere for å få det heilt kvitt? Eller må me berre ta det på kontoen for (litt tvilsom) sjarm?
Tilleggsspørsmål:
Må eg pusse ned igjen den vannbaserte malinga før eg kan fortsetje med oljemåling? Eller kan eg berre "køyre på", sidan det er så nymalt?

7 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Åssen tre var det da?? Var det mye kvister? Kansje du skulle hatt kvistlakk eller ?? :/

bestemor sa...

Det er nok lakka teak, du skulle kanske hatt visir på først. Du må nok på med oljemaling skal det bli bra, går sikkert an utenpå det du har malt, Jeg malte komoden i kjelleren med oljemaling, gikk mange strøk, den var teak, men tror den var ulakket. Ble bra den.

Rønnaug S. sa...

Godt mulig de andre har rett. Bordet til frøkna mi fikk rosa striper etter tre strøk (de hadde jo passa hos deg...) og jeg veit hvorfor... Snuppa ville ikke ha luta bord og prøvde å farge det med tusj for noen år siden...

Ikke veldig praktisk med tusenvis av perler utover kjøkkengolvet. Men det var da ganske sjarmerende med alle de fargene... ;)

Nå har lørdagsfreden nesten senka seg. Har fått unna en masse husarbeid i dag og gleder meg til å ramle ned i soffisen om ei stund. Men først må jeg prøve å få overført en PP til en minnepinne.

God helg!

Nikoline sa...

Ser du har fått svar på spørsmålet. Det er enten lakk eller syre i treet som kjem igjennom når du brukar vannbasert. Hadde du malt eit strøk med oljebasert heftgrunn først kunne du brukt vannbasert etterpå. No må du nok kjøpa kvit oljemåling før du får fint resultat. (det samme gjeld om det er kulepenn eller tusjstrekar på ein ting du skal måla også...)
Surt,sant? Ekstra arbeid. Og eg har prøvd det eg også om det skulle vera noko trøst...

rod i hob sa...

Heia!
Tusen takk for koselig helsing hos meg :-)
Sjukdommen er "ganske alvorlig" men ikkje alle som får alle symptom, -å noken får dei kraftigare enn andre. To hjerteoperasjonar har eg hatt. Å littegrann komplikasjonar iflg det, men ellers ingenting :-) (OK -skal innrømma at eg er litt høgare en gjennomsnittet)

Skathollet blir nok bra til slutt -men viktig meg godt grunnarbeid.. Derfor har eg hatt kvistlakk, grunning OG 3 strøk maling på veggane mine... Det skal iallefall væra ett bra resultat når eg endelig er ferdig :-)

Nå har eg kun et lite innredningsproblem.... Hadde planen heilt klar for korleis veggen sku sjå ut -men så såg eg plutslig at dei to nye bildene mine (Som ikkje kjem i hus før utstillinga er ferdig i slutten av oktober) hadde passa utrlulig fint på veggen.. men då kan eg ikkje ha noke anna der.. Å det blir stilig, men litt kjedelig.. Hmm....

Ha ei fortsatt fin helg, nyt siste rest!!

Rønnaug S. sa...

Trur det går helt fint å kjøre på med oljemaling over, jeg. Hadde i alle fall prøvd rett og slett fordi pussing er bånn kjedelig. Fram for snarveier... Hmmm. Kanskje noen andre har et bedre svar på tilleggsspørsmålet ditt...

bestemor sa...

Kjør på med ojemaling, se på det du har malt som grunning.

Related Posts with Thumbnails