søndag 27. september 2009

Med eit fang roser


... Som eg har kjøpt heilt sjølv, ynskjer eg alle ein god sundag! Eg har hatt ei aldri så lita oppussing på bloggen min i helga, når eg igår fann ut at eg Ville lage blogg-bakgrunn sjølv, men er ikkje heilt fornøyd med resultatet. Foreløpig lyt det uansett vere slik, for helga går med til korps-seminar. Storesøster er frisk igjen, og ho fekk heldigvis med seg teater og det heile igår. Idag har jentene kost seg med den nye barnevakten, og imorgon er det ei nabojente som tek utfordringa på kort varsel. Håpar det går like bra! God søndag!

5 kommentarer:

Rønnaug S. sa...

Skal si du har pussa opp. Helt nydelig! Jeg kan ikke se noe som burde vært annerledes.

Rosene er også nydelige og sannelig er det godt at sjuklinger blir friske igjen og at det finnes barnevakter.

Sees i morra!

Elisabeth Antonette sa...

Bloggen din har blitt veldig flott og oversiktlig. :o)

Jeg kjøper også roser til meg selv, hvorfor ikke? Man må jo ha noe fint å se på.

Godt at dere er friske igjen!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Syns bakgrunden din blev väldigt fin.

Hoppas du har haft en fin start på veckan. Må gott!

Gamleheksa sa...

Jeg synes bloggen din ble fin, jeg da.

(Smykke)Rosa sa...

Hei, her var så mye nytt, så nøyer meg med å kommentere på ein plass og håpa det er greit:)
Synes det er kjempefint hos deg nå! Må ikke skifte det, du er så flink på dette, på bilder og alt;)

Håper de er friske igjen, ikke greit å være sjuk, og spes. ikke for de små. Har heldigvis sluppe unna her enda, men er jo helst inne, unngår folk litt nå av frykt for influensa, tåler ikke den og ikke vaksinen, så ingen valg.

SÅ nydelig det bildet og verset til!:)
Og vakkert foto på toppen her.

Ser du har linken min enda, du må bare slette den når du har tid, bloggen er lagt ned for lengst.

Ha en fin høst:)

Related Posts with Thumbnails