fredag 4. september 2009

Hobbyklubben



I sommar kom eg over ein reklamefolder heime hjå foreldra mine. Reklamen dreide seg om velkomsttilbud hjå Hobbyklubben, ein bokklubb med hobbybøker for einkvar smak. Eg trur eg har vore medlem der ein gong tidlegare, og fekk eit par bøker om scrapping. Denne gongen var det meir bøker om strikking, hekling og saum som fanga interessa. Og velkomstgåva var ei hobbyveske, eit sett med heklenåler og to gratis bøker. Dei to bøkene kom ganske fort, og ser kjempefine ut. Nei, du har rett, eg har eigentleg ikkje sett skikkeleg i dei, berre bladd igjennom. For sommaren er ikkje heilt hobbytid, sjølv om vèret har vore labert heilt sidan me starta på ferie midt i juli. Men eg ser at der er gode idèar i boka om hekling, og ABC i syteknikk trengst for meg som framleis er fersk i faget.



Ein dag denne veka kom endeleg den andre delen av pakken - hobbyveska og heklenålene. Dei var kjempestore! frå nr 3 til 10, faktisk. Eg har aldri sett så store heklenåler, men om eg ikkje skulle få brukt dei er dei iallefall fine å sjå på :)


Til slutt må eg berre sende alle dei varmaste tankar og klemmar til mali-mo og hennar kjære, som går igjennom ei forferdeleg tøff tid. Eg tenner eit ljos i ein rosa engel for ho og vesle Wilma som ombestemte seg rett før ho skulle ut i den store verda.

3 kommentarer:

Trollkåno sa...

Oi, so flott veske!
Og so alle dei fine heklenålene, då.....er nøydd å få lyst til å hekle no....
God helg!

igi sa...

Er medlem i hobbybokklubbem jeg også, meldte meg inn pga medlemsgaven og lovet meg selv å avbestille de fleste bøkene....jeg glemmer stasig å avbestille med det resultat jeg har mange hobbybøker jeg egentlig ikke har bruk for.

Gleder meg til å se hva du skal hekle med de lekre nålene! Ha en fin helg!

Anne sa...

Fin velkomstgave du har fått:)
Var medlem der selv en periode. Glemte stadig å avbestille bøker, så endte opp med en haug bøker jeg ikke hadde brukt for.

Related Posts with Thumbnails