måndag 21. september 2009

Atsjo!


Etter ei veke med lett snufsing er det idag ingen sirkulasjon i naseregionen min. Knollen er full av bomull, og papirlommetørklea er min beste ven. Kombinert med at fru rosa rett og slett er dønn sliten var eg berre eit par timar på jobb idag før eg kasta inn handkleet og inntok horisontalen heime på sofaen istaden. 3 timar søvn gjorde meg klar til å henta mine søte små, og lage middag til mannen kom heim. Nydeleg kyllingsuppe med bitar av grilla kylling, servert med kvitløksbaguettar. Berre synd at eg ikkje kjende smaken sjølv! No er ungane i seng og mannen har reist på trim. Mor har igjen funne sofaen med det gode lappeteppet, saman med ein kopp te og nyaste utgåve av Bolig+. OG papirlommetørkle,sjølvsagt ;) det siste rosamannen sa før han fór ut døra var som i reklamen; "vi kvinner vet hvordan vi skal kose oss". Det har han vel kanskje rett i...

Imorgon skal storesøster på utredning hjå barnerevmatolog, og eg kjenner eg er veldig spent på kva dei kjem fram til der. Imellomtida satsar eg på å kvile meg frisk. God mandagskveld!

6 kommentarer:

igi sa...

God bedring, ta vare på deg selv!

Klem Igi

Frøken Englefjes sa...

Oooo, jeg vet nøyaktig hvordan du har det! Anbefaler kleenex med balsam, for du kommer til bli sår på nesen;) Lykke til med storesøster imorgen!

Henriette sa...

Næimen takar deg:( Jammen godt du har hatt nye interiørmagasin og god sjokolade til trøst. Eg syntes det siste BoligPluss var kjempeflott, og verkeleg noko og kosa seg med.

Håpar du føler deg betre i dag, og lukke til hos legen.

Klem:0)

Annika sa...

Off, dett i dasa er ikkje noko særlig. Masse god bedring! Og som nokon andre skriv her, anbefalar kleenex med balsam. Det er utrulig for ein skilnad frå den og til vanlege lommetørkle.

Lukke til med storesøster i dag også:)

Rønnaug S. sa...

Håper virkelig du har kvilt deg friskere og at dere får en givende tur til Bergen i dag. Godt du fant veien til sofaen og holdt den med selskap.

Vi koser oss med servertull... og annet tull...

I morra setter jeg kursen for Bergen og fagleg påfyll. Det skal bli kjekt!!

KRISTIN sa...

Håper du er bedre i dag da!! Ikke kjekt å ha bomull i knollen, som du skrev så beskrivende. Kan anbefale krydderteen, KAPHA, som fås kjøpt på helsekost. La den trekke en god stund, pass på å få med det som blir liggende på bunnen av koppen, og den rensker godt opp i systemet!!

Ha en fin dag!!

Related Posts with Thumbnails