fredag 14. august 2009

Snillaste heksa eg har møtt

Denne veka kom mor mi med ei pakke til meg, og eit brev som fylgde med. Det var sendt til ho, men viste seg raskt at den faktisk var til meg!

Eg las det koslege brevet, og smilte breidt då eg var ferdig. Storesyster stod med ei rosa pakke i hendene som ho så gjere ville opna, og det fekk ho. Inni pakka låg det nemleg to par nydelege pulshanskar til to små prinsesser. Avsendar? Jau, det var Gamleheksa, som me møtte på Biri for ganske nøyaktig to veker sidan.

Eg skjøna allereie då at ho ikkje var spesiellt heksete av seg, meir som den snille Pulverheksa (som forøvrig held til i dei same traktene). Den snille heksa hadde nemleg komme på at eg spanderte kaffi på både ho og mor mi, og syns det var for gale. Dessutan hadde ho ganske enkelt lyst til strikke noko til småjentene mine, og eg kan love at hanskane fall i smak! Storesyster hadde dei på seg i barnehagen på sjølvaste bursdagen sin, og dei kjem nok til å verte mykje brukt når me skal på sykkelturar og liknande utover hausten.
Kjære Gamleheksa - det var ei glede å få spandere kaffi på deg! Tusen hjarteleg takk for hanskane og kjempekosleg brev - det var ei stor og gledeleg overrasking!
Idag har storesyster bursdag, og dagen har gått med til førebuingar av barneselskap. Storesyster har vist seg frå ei uvanleg tålmodig og blid side, slik det høver seg ei prinsesse på 5 år. Det kjem nok eit eige bursdaginnlegg iløpet av dei næraste dagane - de får ha tòl med meg :)
God fredagskveld!

2 kommentarer:

igi sa...

En fin dag som storesøster har bursdag på ;-)

Jeg har prøvd å sende deg mail flere ganger men får den bare i retur.... Er adressa riktig? Kan du eventuelt sende meg en mail på kat-an@online.no ?

Klem Igi

Gamleheksa sa...

Hallo igjen
Så fint at de var passe. Man vet jo aldri. Så fint dere har hatt koselige bursdagsfeiringer. det er stas for prinsesser, det!

Related Posts with Thumbnails