søndag 2. august 2009

Ett liv för mig...

Til min kjære:

Kan jag få skänka dig en ton
Och samtidigt dela den med dig
En önskan jag har och jag känner ditt svar
Vi behöver inga ord

Kan jag få skänka dig min tid
Och vill du sen dela den med mig
I säkert förvar nu mitt hjärta du har
Och varje stund jag är med dig
Så vet jag att min dröm har blivit sann

Ref:
Ett liv för mig är ett liv med dig
Doften av dig hår, varje liten tår
Gör mig mera säker på
Att ett liv för mig är ett liv med dig
Jag kommer alltid, alltid att älska dig

Kan jag få skänka dig en ros
En vacker och annorlunda ros
Den finns bara i vår blomfantasi
Men varje morgon slår den ut

Kan jag få skänka dig en ton
Som alltid ska spela inom dig
Försiktig men fri klingar vår melodi
Och när den stilla flyter bort
Då vet vi att vår dröm har blivit sann

Ref:
Ett liv för mig är ett liv med dig
Doften av dig hår, varje liten tår
Gör mig mera säker på
Att ett liv för mig är ett liv med dig
Jag kommer alltid, alltid att älska dig

Ett liv för mig är ett liv med dig

Anders Edenroth (The Real Group)




Idag er det 6 år sidan me sa ja, det er vel ein god start?

11 kommentarer:

bestemor sa...

Hvert år er en milepel,2 små prinsesser har dere rukket å få, så dette må vel vere ekte kjerlighet. Gratulere med dagen :)

Linda sa...

Gratulerer so mykje med bryllaupsdagen!!!

Hilde Heimdal sa...

Gratuuulerer såå mye med bryllupsdagen :o)

Annika sa...

Gratulerer med dagen!!

Rosa sa...

Gratulerer så mye med dagen og lykke til med åra fremover:) Her hadde vi tjueseks i sommar. Tida går ;)

MusMei sa...

Gratulerer så masse med bryllupsdagen! Et liv för mig er en nydelig sang. Jeg sang den for et par måneder siden under vielsen til noen kjente!
Hilde

Merethe Kristin sa...

Nydelig! *rørt* :)

Henriette sa...

Gratulerer med dagen!!!! Nyydeleg song. Me feirar snart 7 års bryllupsdag.....åra går fort...
Klem:0)

Gamleheksa sa...

Gratulerer SÅÅÅÅ mye med gårsdagen! Takk for sist. Det var så koselig å møte dere. Vi ble visst litt borte for hverandre etterhvert, så vi måtte dra uten å si ha det. Beklager slik dårlig oppførsel;) Jeg håper turen var vellykket og at dere fikk med noen skatter hjem.

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Gratulerer till 6 år! Förstår att det är underbara minnen. Och den låten är så fin, har den på skiva och spelar den ofta.

Ha det fint!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen i går.
Kjærleiken er vel verdt å ta vare på.

Helsing Evesitt

Related Posts with Thumbnails