fredag 17. juli 2009

Meir bilder frå Sandsøy

Sandsøy i 12 grader og nordavind er ikkje heilt det same som Sandsøy i 19 grader og sol. Når ungane i tillegg ikkje er i form har det vorte eit par litt lange dagar innomhus. Idag sler me litt tid ihel med bollebaking (det kan jo verte eit innlegg seinare i veka..). Istadenfor å visa bilder av skyer og vind slenger eg på nokre fleire bilder frå den fyrste kvelden, då me kom opp hit. Heldigvis var eg svært ivrig med kameraet på rundturen vår då.

Sjå berre kor fint her KAN vere!









4 kommentarer:

rod i hob sa...

Misunnelig på dåkke som har ferie..
Håpa du har lyst på en liten award, i såfall kan du henta den hos meg :-)

Fortsatt God Ferie!!

Trollkåno sa...

Ser kjempefint ut der.....flotte bilder!!!

mykstart sa...

Så fint å sjå! Har i alle år feriert i samme kommune, men anna øy, Bjarkøy. Drar oppover der neste torsdag. Gleder meg masse masse!! Kjekk blogg, som eg gjerne besøker igjen!

Anne sa...

Så flotte naturbilder!! God helg og fortsatt god sommer:)

Related Posts with Thumbnails